تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر اولیه کراس اور برقی HiPhi X منتشر شد

تقریبا یک‌سال پس از آن‌که برند جدید HiPhi شرکت هیومن هورایزنز (Human Horizons) از خودروی مفهومی وان (۱) رونمایی کرد، اولین تصاویر از نمونه‌ی آماده‌ی تولید با نام HiPhi X در فضای وب منتشر شد. خودروی الکتریکی HiPhi X که در حقیقت یک کراس‌اور/شاسی‌بلند بزرگ با شکل کلی شبیه مدل ناموفق فارادی فیوچر FF91 است، در شهر یانچنگ استان جیانگ‌سو چین ساخته می‌شود. 

کراس اور برقی هیومن هورایزنز های فای ایکس / Human Horizons HiPhi X Electric crossover با رنگ نارنجی

یکی از جالب‌ترین قسمت‌های طراحی HiPhi X، درهای عقب است. این درها که به‌عنوان «درهای بالی» شناخته می‌شوند، در حقیقت ترکیبی از درهای به اصطلاح خودکشی (suicide doors) و درهای گالوینگ هستند. اگرچه مطمئناً درهای جدید این خودرو منحصربفرد هستند، به‌نظر نمی‌رسد که مزیتی خاصی نسبت به درهای سنتی یا درهای بال فالکون تسلا مدل ایکس ندارند.

مقاله‌های مرتبط:

هیچ تصویری از داخل کابین های‌فای ایکس منتشر نشده است، اما در تصاویر برش‌خورده می‌توانیم شاهد کنترل لمسی برای تهویه هوا، تنظیم صندلی‌ها، گرمایش صندلی و خنک‌کردن صندلی در بخش عقب باشیم. کراس‌اور برقی HiPhi X همچنین ۶ صندلی اسپرت را در طرح ۲ + ۲ + ۲ در سه ردیف پخش می‌کند. ردیف اول و دوم صندلی‌ها دارای قابلیت‌های تهویه، گرمایش و ماساژ است. همچنین به‌جای دوربین‌های باریک موجود در خودروی مفهومی، مدل تولیدی از آینه‌های سنتی بهره می‌برد.

هیومن هورایزنز هنوز میزان قدرت خروجی این خودروی الکتریکی را اعلام نکرده است؛ بااین‌حال می‌دانیم که HiPhi X در پیکربندی‌های محرک عقب و تمام چرخ محرک ارائه می‌شود و قدرتمندترین مدل آن در زمان ۳/۹ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت می‌رسد. باتری در چند گزینه قابل استفاده خواهد بود، در حالیکه باتری بزرگ‌ ۹۶ کیلووات ساعت امکان دستیابی به حداقل ظرفیت پیمایش ۶۱۰ کیلومتر را طبق استاندارد NEDC دراختیار قرار می‌دهد.

کراس اور برقی هیومن هورایزنز های فای ایکس / Human Horizons HiPhi X Electric crossover با رنگ نارنجی و درهای گالوینگ و بالی شکل

شرکت چینی هیومن هورایزنز افزود که به منظور توسعه‌ی سیستم هوش مصنوعی برای این خودرو با مایکروسافت همکاری کرده است. این شرکت همچنین قابلیت‌های رانندگی نیمه خودران سطح ۳ را ارائه می‌دهد و از به‌روزرسانی‌های بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌کند. کراس‌اور برقی HiPhi X در نیمه‌ی اول سال ۲۰۲۱ وارد بازار چین خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر اولیه کراس اور برقی HiPhi X منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..