تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصویری دهه پنجاهی از مردم ایران، در صف تلفن عمومی

/

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تلفن عمومی، جزو آن دسته از موارد خاطره‌انگیز است که همه بزرگان خانواده آن را به یاد دارند، اما با وجود تلفن‌های ثابت در خانه و گوشی‌های همراه، این تلفن‌‌ها به فراموشی سپرده شدند. البته هنوز برخی از این تلفن‌های عمومی در برخی خیابان‌ها دیده می‌شود که هیچ کس در آن‌ها نیست.

در زمان قدیم به دلیل کم بودن تعداد تلفن‌های عمومی، اصولا صف‌هایی طولانی پشت هر کیوسک تلفن بسته شده می‌شد. در بیشتر اوقات هم به خاطر زیاد صحبت کردن فرد داخل کیوسک یا گیر کردن سکه او در تلفن دعوایی صورت می‌گرفت.

در ادامه تصویری از صفی طولانی برای استفاده از تلفن‌ عمومی را مشاهده می‌کنید:

تصویری از صف هایی در انتظار تلفن عمومی

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصویری دهه پنجاهی از مردم ایران، در صف تلفن عمومی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..