تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اظهارات مهم روحانی درباره خرید واکسن کرونا توسط ایران

به گزارش خبرآنلاین، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور امروز (شنبه) در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار داشت: مردم در ماه‌های اسفند و فروردین در مواجهه با کرونا متوجه شدند که این بیماری جدی است. 

در همین رابطه بخوانید؛

روحانی: رعایت نکردن اصول بهداشتی، مستلزم مجازات است

وی ادامه داد: برخی فکر کردند که زمان شیوع  کرونا کوتاه است و باید دو سه هفته مراعات کنیم و سپس تمام می‌شود.

رئیس جمهور بیان داشت: مردم در موج دوم کرونا متوجه شدند که این بیماری برای یک زمان کوتاه چند هفته‌ای نیست بنابراین ما باید سبک زندگی و پروتکل‌های مراسمات را عوض کنیم، آن هم برای ماه‌ها یا برای سال‌ها. ممکن است واکسن کرونا ساخته شود ولی ممکن است دوباره به شکل دیگری ظهور و بروز داشته باشد. بنابراین ما باید برنامه ریزی بلندمدت‌تری در نظر بگیریم.

اهم اظهارات رئیس جمهور را بخوانید؛

*روند بیماریهای مربوط به کرونا در بسیاری استانها روند نزولی پیدا کرده است 

*ضمن اینکه برای دست یابی به واکسن کرونا تلاش می کنیم، اگر کشوری زودتر به این واکسن دست یافت، برای خرید آن اقدام می کنیم.

*ممکن است واکسن کرونا هم پیدا شود ولی سال بعد باز ویروس به صورتی دیگر ظهور پیدا کند

این خبر در حال تکمیل است...

27219




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اظهارات مهم روحانی درباره خرید واکسن کرونا توسط ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..