تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیداشدن نوزاد در کنار سطل آشغال خیابان!

پیداشدن نوزاد به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نوزاد تازه متولد شده‌ای که تنها چند ساعت پس از تولدش در خیابان رها شده بود پیدا شد. والدین نوزاد پس از تولدش هنگامی که متوجه شدند فرزند آن‌ها دختر است آن را در میان بوته‌های نزدیک به سطل آشغال خیابان رها کرده بودند. یک رفتگر خیابانی حین تمیزکردن خیابان متوجه این کودک شد و بلافاصله با پلیس تماس گرفت. پلیس به همراه اورژانس پزشکی در محل حادثه حاضر و این کودک پس از آزمایشات اولیه پزشکی به بیمارستان منتقل شد.

در ویدئویی که منتشر شده است ماموران پلیس را که در محل پیداشدن کودک حضور دارند نشان می‌دهد. در صحنه دیگر این کودک در آغوش پرستار بیمارستان دیده می‌شود. این اتفاق در شهر «دونگوان» واقع در استان گوانگ دونگ در جنوب چین رخ داد. پلیس در تاریخ ۲ آگوست پدر و مادر این کودک را شناسایی و آن‌ها را بازداشت کرد.

بیشتر بخوانید

والدین این کودک پس از شناسایی شدن به پلیس گفتند از آنجایی که آن‌ها دارای دو دختر بودند انتظار داشتند تا فرزند سوم آن‌ها پسر باشد. آن‌ها گفتند پس از آنکه متوجه شدند فرزند سومشان نیز دختر است تصمم گرفتند آن را در خیابان رها کنند. این کودک در تاریخ ۲۹ جولای در آپارتمان اجاره‌ای پدر و مادرش به دنیا آمده بود. «لی»، مادر ۲۱ ساله این کودک گفت او و شوهرش پس از تولد فرزندشان بسیار ناامید و سرخورده شده بودند. «ژانگ»، پدر ۲۴ ساله این کودک نیز به پلیس گفت آرزو داشت تا فرزند سوم او و همسرش یک پسر باشد.

گفتنی است؛ این کودک پس از ترخیص از بیمارستان به یک پرورشگاه کودک تحویل داده شده است. همچنین بنا به گزارش رسانه‌های چین والدین این کودک در صورت محاکمه در دادگاه حداکثر به ۵ سال زندان محکوم خواهند شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیداشدن نوزاد در کنار سطل آشغال خیابان!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..