تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اهل‌ بیت، واسطه رسیدن به معارف اسلامی است

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اهل بیت رسول خدا صلی الله علیه و آله، معیار و ملاک نجات اند و تنها کسانی اهل نجات اند که مقتدایشان اهل بیت علیهم السلام باشد، به آنان چشم بدوزند و پا به پای آنان و در خط و جهت آنان حرکت کنند. رهبر انقلاب در یکی از سخنرانی‌های خود در مردادماه سال ۶۶ به همین نکته مهم اشاره کردند.

بیشتر بخوانید

ایشان در این سخنرانی با اشاره به عترت و آموختن معارف اسلامی از طریق اهل بیت فرمودند:«  آن مرجع و محورى که باید مردم را آگاه کند و مردم را از گمراهى نجات بدهد آن عترت است. امروز همه‌ى مسلمانها احتیاج دارند که از معارف اسلامى که از طریق اهل بیت پیغمبر میرسد استفاده کنند؛ فرق نمیکند که معتقد باشند به امامت بلافصل امیرالمؤمنین و امامت اولاد او یا معتقد.»

اهل‌بیت؛ واسطه رسیدن به معارف اسلامی

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اهل‌ بیت، واسطه رسیدن به معارف اسلامی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..