تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بایدن همچنان نسبت به ترامپ پیشتاز است

به گزارش خبرآنلاین، به نقل از ان پی آر، در تازه ترین نظرسنجی ها که به طور مشترک توسط ان پی آر ـ پی بی اس نیوز و ماریست پل منتشر شده است، جو بایدن با 53% در برابر ترامپ با 42% همچنان پیشتاز است.

این تغییر از آنجا آغاز شد که71% از مردم آمریکا ویروس کرونا را به عنوان اصلی ترین تهدید تلقی می کنند. در حالی که تعداد جان باختگان در طول چند ماه گذشته به بیش از 167,000 تن رسیده و بیش از 5 میلیون تن به این ویروس مبتلا شده اند.

طبق این نظرسنجی گفته شده که ترامپ به عنوان یک منبع غیر قابل اعتماد در خصوص همه گیری ویروس کرونا تبدیل شده است و تنها 31% از مردم گفته اند که به حرف هایی که ترامپ در این زمینه می زند اعتماد دارند.

311311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بایدن همچنان نسبت به ترامپ پیشتاز است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..