تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بخشی از سخنان حاج قاسم درباره جنگ ۳۳ روزه لبنان + فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی کانال منتسب به شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بخشی از سخنرانی ایشان درباره جنگ ۳۳ روزه لبنان را در قالب نماهنگی منتشر کرد. شهید سلیمانی در این ویدئو اعلام می‌کنند در زمان جنگ ۳۳ روزه سید حسن نصرالله در سخنرانی خود وعده داد که جوانان اسیر لبنانی را از دست رژیم صهیونیستی آزاد خواهد کرد. فرماندهی این ماموریت با شهید عماد مغنیه بود و توانست با ورود به فلسطین اشغالی یک ماشین از این رژیم غاصب را مورد حمله قرار داده و دو نیروی صهیونیستی را به اسارت بگیرد.

بیشتر بخوانید

در ادامه ویدئو سخنرانی حاج قاسم را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بخشی از سخنان حاج قاسم درباره جنگ ۳۳ روزه لبنان + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..