تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نحوه فعالسازی سرویس انتقال و انتظار مکالمه برای تلفن ثابت

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، صفحه اینستاگرامی شرکت مخابرات ایران با انتشار پستی نحوه فعالسازی سرویس انتقال و انتظار مکالمه برای تلفن ثابت راشرح داده است. سرویس انتقال مکالمه در شرایطی مورد استفاده قرار می‌گیرد که فرد تماسی ضروری دارد اما شرایط ماندن در خانه و منتظر ماندن برای برقراری تماس را ندارد، این سرویس به کاربران امکان می‌دهد تا تماس‌های ورودی خط تلفن خود را به شماره‎‌ای دیگر منتقل کنند.

سرویس انتظار مکالمه  نیز در شرایطی که فرد در حال استفاده از خط تلفن خود و مکالمه است و تماس دیگری با خط وی گرفته می‌شود، کارآیی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید

برای فعالسازی سرویس انتقال مکالمه باید مراحل زیر طی شود:

نحوه دایورت تلفن ثابت

برای فعالسازی سرویس انتظار مکالمه در تلفن ثابت باید مراحل زیر طی شود:

نحوه فعالسازی انتظار مکالمه

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نحوه فعالسازی سرویس انتقال و انتظار مکالمه برای تلفن ثابت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..