تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




48 ساعت تا رونمایی از بیرانوند در انتورپ عکس

شماره یک سابق پرسپولیس که کمتر به نیمکت نشینی عادت دارد، نتوانست با توجه به حضور دیرهنگام در اردوی پیش فصل انتورپ بلژیک به ترکیب اصلی این تیم دست یابد.

اتفاقی که باعث شد او در اولین بازی تیم جدید خود شاهد نمایش جان بوتیز گلر فرانسوی و 25 ساله این تیم باشد. انتورپ در این دیدار با تساوی یک یک به کار خود پایان داد و اکنون صفحه رسمی اینستاگرام این باشگاه با قرار دادن تمرینات علیرضا بیرانوند نشان می‌دهد که او خود را برای اولین چالش در ترکیب تیم آماده می‌کند.

علیرضا بیرانوند که طی فصول اخیر یک بازیکن تاثیرگذار در ترکیب پرسپولیس و تیم ملی نشان داده، با دستیابی به رویای لژیونر شدن، امیدوار است اهداف بزرگتر خود را بعد از نمایش درخشان در تیم انتورپ دنبال کند. اتفاقی که در سن 27 سالگی شاید فرصت کمی برای آن چیزی که در ذهن دارد فرصت داشته باشد.

انتورپ بلژیک دو روز دیگر در چارچوب لیگ این کشور به مصاف سرکل بروژ خواهد رفت. دیداری که شاید رونمایی از گلر ایرانی و برترین دروازه‌بان آسیا در سال گذشته باشد.

251 41




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «48 ساعت تا رونمایی از بیرانوند در انتورپ عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..