تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فروش فوری رنو کپچر کراس اوور اقتصادی با خودرو 45

فروش رنو کپچر در بازار خودروهای دست دوم نیازمند تخصص و تجربه کافی در این حوزه است و به راحتی نمی‌توان به دور از ریسک‌های مالی و خطراتی همچون کلاهبرداری یا افتادن در دام افراد سودجو، نسبت به فروش این خودرو فرانسوی اقدام کرد. مالکان و افراد مصرف‌کننده که دانش کافی در زمینه فروش رنو کپچر کارکرده را ندارند، همواره با این دغدغه مواجه هستند که چطور می‌توانند اتومبیل خود را با کمترین ریسک و مطمئن‌ترین شیوه و البته مناسب‌ترین قیمت به فروش برسانند.

معرفی رنو کپچر

خودرو رنو کپچر یک کراس اوور بسیار جمع و جور شهری است که ابتدا در قالب مدلی مفهومی طی سال ۲۰۱۱ به‌نمایش درآمد. این خودرو به صورت رسمی در نمایشگاه اتومبیل ژنو ۲۰۱۳ معرفی شد. رنو کپچر در اصل نمونه کراس اوور هاچبک معروف رنو یعنی کلیو به‌حساب می‌آید که در سال ۲۰۱۶ توسط شرکت ایران خودرو به صورت وارداتی مهمان جاده‌های کشورمان شد.

خودرو فرانسوی زیبای کپچر در ابتدا به دلایلی همچون قیمت نسبتا معقول و نبود رقبای سرسخت توانست نظر عده نسبتا زیادی از مشتریان را به سمت خود جلب سازد؛ البته بعدها با ورود برخی رقبای سرسخت نظیر سانگ یانگ تیوولی و پژو ۲۰۰۸ یا حتی رنو داستر کم کم از تب‌وتاب فروش آن در بازار ایران کاسته شد.

طراحی ظاهر رنو کپچر

نمای ظاهری کراس اوور فرانسوی کپچر همچون بسیاری دیگر از خودروهای سرزمین خروس‌ها شمایل مخصوص به خود را دارد و نسبتا منحصربه‌فرد جلوه می‌کند. در نمای روبه‌رو یک جلوپنجره کشیده مزین به لوگو لوزی‌‌شکل رنو، دو چراغ ذوزنقه‌ای را به یکدیگر پیوند داده و نمایی نسبتا اخم‌آلود به چهره کپچر بخشیده است که البته چندان با ذات این کراس‌اور خانوادگی هماهنگی ندارد؛ اما به هر حال در جوار طراحی مناسب سپر و قاب‌های مه شکن توانسته جلوه‌ای هماهنگ و خوشایند را به چهره کپچر اعطا کند.

طراحان به خوبی توانسته‌اند با اعمال حجم پردازی‌های منطقی روی پروفیل جانبی و همچنین درب کاپوت، ظاهر کپچر را تا حد امکان خوش‌فرم و ورزش‌کارانه جلوه دهند. استفاده از تریم دو رنگ بدنه و سقف نیز ظاهر رنو کپچر را زیباتر می‌سازد. در نمای عقب از چراغ‌های دو تکه با طراحی مناسب و قابل‌قبول بهره گرفته شده و در مجموع شمایل منطقی و هماهنگی به بخش پشت کپچر بخشیده است. به طور کل باید عنوان داشت که نمای ظاهری رنو کپچر ضمن ارائه یک طراحی منحصربه‌فرد و خلاقانه توانسته رضایت عمده مشتریان و خرسندی ایشان را جلب کند.

طراحی داخلی رنو کپچر

طراحی داخلی رنو کپچر به ویژه بخش‌های مختلف داشبورد و رودری‎‌ها در مجموع از جذابیت بالایی برخوردار است و می‌تواند موجب رضایت عامه مشتریان شود. در این بین طرح کنسول میانی داشبورد که نقش به‌سزایی در زیباسازی فضای کابین یک خودرو دارد، در مورد رنو‌ کپچر چندان جذاب طراحی نشده است و به ویژه حالت خاص دریچه‌های تهویه در دو طرف پنل مالتی مدیا چنگی به دل نمی‌زند؛ البته نحوه چینش خاص و منظم دکمه‌ها در زیر صفحه نمایشگر به نوبه خود زیبا، متین و آرامش‌بخش جلوه می‌کند.

از سوی دیگر طراحی غربیلک فرمان بسیار خوش‌دست است و در کنار طرح پنل کیلومتر شمار پشت آن جلوه اسپرتی در مقابل چشمان راننده رقم‌ می‌زند. کیفیت متریال به‌کاررفته در ساخت کابین گرچه چندان نامرغوب نیست و احتمالا پلاستیک‌های خشک به‌کاررفته در نواحی مختلف موجب نارضایتی برخی از مشتریان خواهد شد. همچنین فضای کابین رنو کپچر به ویژه صندلی‌های ردیف عقب آن از وسعت کافی برخوردار هستند و محدودیت زیادی بر سرنشینان بزرگسال با قد متوسط تحمیل نخواهد کرد. محفظه بار رنو کپچر حدود ۳۷۷ لیتر فضا دارد و می‌تواند در حد امکان نیازهای مسافرتی خانواده چهار تا پنج نفره را برآورده سازد.

آپشن‌ها و امکانات

رنو کپچر در نسخه فول آپشن خود از امکانات کروز کنترل، توزیع نیروی ترمز EBD، ترمز کمکی، ترمز ضد قفل ABS، سامانه کنترل پایداری، سیستم کمکی حرکت در سربالایی، چهار عدد ایربگ برای سرنشینان جلو، نمایشگر ۷ اینچی لمسی، سیستم تهویه مطبوع خودکار، چراغ‌های روشنایی روز، اتولایت، تنظیم ارتفاع نور چراغ‌های جلو، آینه‌های جانبی تاشونده برقی مجهز به گرمکن، روکش چرمی غربیلک فرمان، استارت دکمه‌ای، سیستم مصرف بهینه سوخت، فرمان تلسکوپی با قابلیت تنظیم ارتفاع، کارت قفل و استارت هوشمند رنو، گرمکن صندلی‌های جلو بهره می‌برد.

مشخصات فنی رنو کپچر

رنو کپچر پیشرانه کم حجم ۱٫۲ لیتری توربوشارژ را برای تولید توانی برابر با ۱۲۰ اسب بخار قدرت و گشتاور ۱۹۰ نیوتن متر گشتاور در اختیار دارد. گیربکس شش دنده اتوماتیک دوکلاچه نیز توان حاصل را به سوی چرخ‌های محور جلو انتقال می‌دهد. شتاب صفر تا صد رنو کپچر حدود ۱۰.۹ ثانیه بوده و حداکثر سرعت آن ۱۹۲ کیلومتر بر ساعت عنوان شده است. میانگین مصرف سوخت این خودرو ۱۱۸۰ کیلوگرمی هم چیزی در حدود ۵٫۹ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر ارزیابی می‌شود. مواردی همچون پایداری قابل قبول، عملکرد نرم جعبه‌دنده، سواری تقریبا اسپرت و قدرت ترمزگیری مساعد، مهم‌ترین شاخصه‌های رانندگی با کپچر به حساب می‌آیند.

مزایا و معایب رنو کپچر

مواردی نظیر طراحی ظاهری مدرن و آینده نگرانه، تجهیزات رفاهی - ایمنی قابل قبول، مصرف سوخت مطلوب و عملکرد فنی متقاعدکننده از جمله نقاط قوت رنو کپچر به حساب می‌آیند. از سوی دیگر فقدان برخی تجهیزات نظیر صندلی برقی، سانروف و عدم گستردگی مراکز خدمات پس از فروش و لوازم یدکی، حساسیت پیشرانه نسبت به بنزین کم کیفیت و سواری نه چندان راحت، جزو نقاط ضعف کپچر تلقی می‌شوند.

وضعیت فروش رنو کپچر در ایران

رنو کپچر یکی از کراس اوورهای نسبتا محبوب در بازار ایران است و در نوع خود می‌تواند مشتریان قابل توجهی را به سوی خود جلب سازد؛ اما وجود حریفانی همچون سانگ یانگ تیوولی و پژو ۲۰۰۸ مشتریان با احتیاط بیشتر به سمت کپچر گام برمی‌دارند. در مجموع می‌توان عنوان کرد که وضعیت خرید و فروش رنو کپچر در بازار ایران در حد تقریبا متوسط برآورد می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فروش فوری رنو کپچر کراس اوور اقتصادی با خودرو 45»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..