تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بریده شدن اتفاقی سر سارق حین سرقت از بانک!

 سارق بانکبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک سارق بانک در هند که پس از ورود به یکی از بانک‌های این کشور در حال بریدن درب صندوق امانات بود جانش را از دست داد. این مرد جوان  بر اثر از دست دادن تعادلش ناگهان فرز برقی روی گردنش افتاد و جان او را گرفت. جسد خون‌آلود سارق که هویتش اعلام نشده در بانک یوجیوان واقع در «وادودارا» هند پیدا شد.

بنا به گزارش پلیس این سارق در ساعت ۱۲.۴۵ دقیقه نیمه شب پس از ورود موفق به داخل بانک با یک دستگاه فرز برقی در حال بریدن درب بود که ناگهان دچار حادثه شد. ظاهرا هنگام برش  او تعادل خود را از دست داده و دستگاه فرز روی گردن وی افتاد. پلیس هند گفت که تاریک بودن داخل بانک و گیرکردن سیم دستگاه برش میان پای سارق موجب وقوع این حادثه شده است.

بیشتر بخوانید

تیم امنیتی بانک پس از چک کردن دوربین مدار بسته صحنه‌هایی از حضور سارق پیش از وقوع حادثه در داخل بانک را پیدا کردند. در این ویدئو سارق که یک کلاه بر سر دارد در حال چک کردن داخل بانک دیده می‌شود. قرار است خانواده سارق شناسایی و سپس هویت او اعلام شود. 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بریده شدن اتفاقی سر سارق حین سرقت از بانک!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..