تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شیائومی از اولین گوشی با تراشه اسنپدراگون 768G رونمایی کرد

شیائومی Redmi K30 5G، اولین گوشی با تراشه اسنپدراگون 768G رونمایی شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شیائومی خانواده Redmi K30 را به صورت رسمی در اوایل امسال معرفی کرد. این گوشی‌ها در مدل‌های مختلف خود، مجهز به تراشه پردازنده Snapdragon 765G بودند. جدیدترین عضو از خانواده Redmi K30 شیائومی به صورت رسمی معرفی شد. این گوشی K30 5G Racing Edition نام دارد. این گوشی هوشمند ساخت شرکت شیائومی، اولین گوشی هوشمند با پشتیبانی از فناوری ارتباطی 5G است که با تراشه پردازنده Snapdragon 768G تولید و معرفی شده است و این تراشه پردازنده جدید عملکرد بهتری نسبت به نسل قبل خود، Snapdragon 765G دارد و واحد پردازش اصلی و گرافیکی آن سریع‌تر است. علاوه بر این، رنگ نعنایی جدید آن، این گوشی را شبیه Redmi K30 5G کرده است.

بیشتر بخوانید

مشخصات سخت افزاری گوشی Redmi K30 5G Racing

نمایشگر این گوشی از جنس IPS است که اندازه آن ۶.۶۷ اینچ است و رزولوشن آن به +FHD می‌رسد. این نمایشگر یک حفره دارد که در آن، دوربین ۲۰ مگاپیکسلی سلفی در کنار حسگر عمق ۲ مگاپیکسلی قرار گرفته است. پشت K30 5G Racing Edition دارای یک ترکیب دایره‌ای دوربین است که حسگر اصلی آن، ۶۴ مگاپیکسل است و در کنار آن حسگر التراواید ۸ مگاپیکسلی و حسگر ماکروی ۵ مگاپیکسلی تعبیه شده است. باتری گوشی جدید هوشمند شیائومی ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد و توانایی پشتیبانی از شارژ سریع ۳۰ واتی را دارد.

شیائومی Redmi K30 5G، اولین گوشی با تراشه اسنپدراگون 768G رونمایی شد

گوشی جدید شیائومی، Redmi K30 5G Racing Edition در چین برای پیش‌فروش گذاشته شده است و قیمت آن در چین ۲۸۲ دلار است. این قیمت برای یک مدل آن با حافظه رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی آن در نظر گرفته شده است. شیائومی اعلام کرده است که این گوشی قرار است از تاریخ ۱۴ می (۲۵ اردیبهشت) به صورت رسمی به فروش برسد و همه نقاط جهان می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شیائومی از اولین گوشی با تراشه اسنپدراگون 768G رونمایی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..