تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرفیس دوئو از تمامی ویژگی‌های اپلیکیشن Your Phone در ویندوز 10 پشتیبانی می‌کند

خبر خوشحال‌کننده برای طرفداران مایکروسافت که مشتاقانه منتظر سرفیس دوئو هستند: اپلیکیشن Your Phone این شرکت با تمام ویژگی‌های تعبیه‌شده در آن در سرفیس دوئو پشتیبانی خواهد شد. حتی ویژگی‌های اختصاصی این نرم‌افزار در گوشی‌های سامسونگ همچون قابلیت Phone Screen نیز در محصول جدید مایکروسافت وجود خواهد داشت. سرفیس دوئو با قابلیت Link To Windows  عرضه خواهد شد که نسخه‌ای مشابه از اپلیکیشن Your Phone است. گوشی‌های هوشمند سامسونگ نیز به‌صورت پیش‌فرض همراه ‌با این قابلیت راهی بازار می‌شوند.

ردموندی‌ها بهره‌وری درخورتوجه هنگام استفاده از نرم‌افزار Your Phone و سرفیس دوئو به‌واسطه‌ی ویژگی جدید Apps را تبلیغ می‌کنند. ویژگی یادشده که ماه نوامبر ارائه خواهد شد، امکان اجرای هم‌زمان چندین اپلیکیشن اندرویدی از سرفیس دوئو در کامپیوتر شخصی را مهیا می‌کند. همچنین، برای صرفه‌جویی در مصرف باتری هنگام فرایند اتصال، کاربر قادر خواهد بود هنگام بسته‌بودن نمایشگر نیز دستگاه مذکور را به کامپیوتر متصل کند.

مقاله‌های مرتبط:

همچون گوشی‌های سامسونگ، در سرفیس دئو نیز کاربران با مراجعه به بخش Link To Windows در اپلیکیشن تنظیمات، امکان اتصال این محصول به کامپیوترشان را خواهند داشت. فرایند یادشده در سرفیس دوئو ساده‌تر و احتمالا مطمئن‌تر از گوشی‌هایی است که اپلیکیشن Phone app به‌صورت دستی از فروشگاه نرم‌افزاری گوگل‌پلی در آن‌ها نصب می‌شود.

سرفیس دوئو دهم سپتامبر با قیمت ۱۳۹۹ دلار عرضه خواهد شد و در ایالات متحده، با اپراتور AT&T یا به‌صورت آنلاک در فروشگاه اینترنتی مایکروسافت و Best Buy دردسترس خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرفیس دوئو از تمامی ویژگی‌های اپلیکیشن Your Phone در ویندوز 10 پشتیبانی می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..