تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیشنهاد احمد توکلی به دفتر رهبری در مورد برخی کاندیداهای انتخابات ۱۴۰۰

به گزارش خبرآنلاین، احمد توکلی در این توئیت نوشت؛ خبری که با بعضی حوادث تایید می شود حاکی است که شاید برخی از مدیرانی که با حکم مقام معظم رهبری قدرت اجرایی دارند در انتخابات ۱۴۰۰ وارد صحنه شوند. این دو عیب بزرگ دارد؛ ۱- امتیاز غیرعادلانه ای برای آنان فراهم است. ۲-دستگاه رهبری به ناحق به جانبداری متهم می شود.

وی در توئیتی دیگر نوشته است؛ به دفتر مقام معظم رهبری پیشنهاد می کنم به این افراد فرصت دهند که تا آخر شهریور مسئولیت خویش را وا بگذارند و بروند پی تبلیغات یا آنکه رسما اعلام کنند که در انتخابات ریاست جمهوری نامزد نخواهند شد.

به نظر می رسد این توئیت احمد توکلی کنایه به اظهارات جنجالی پرویز فتاح باشد که برخی تحلیل ها حکایت از انتخاباتی بودن این اظهارات دارد.

۲۷۲۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیشنهاد احمد توکلی به دفتر رهبری در مورد برخی کاندیداهای انتخابات ۱۴۰۰»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..