تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر | نماز جماعت در قدمگاه امام رضا(ع)

بنای اصلی مسجد فرط توسط احمد زمجی در اواخر قرن دوم هجری قمری ساخته شد و به مسجد پتک مشهور شد.عمده توجه مورخان به این مسجد به علت حضور حضرت امام رضا (ع) در آن است و ایشان زمانی که سفر تاریخی خود را از مدینه به مرو آغاز کردند، در این مسجد نیز بیتوته کردند.

امروزه حجره‌ای در مجاورت شبستان این مسجد قرار دارد که به صومعه امام رضا (ع) نامگذاری شده و آن را قدمگاه نیز می‌نامند و علاوه بر آن سنگ محراب خوش تراشی نیز در این مسجد به جا مانده که متعلق به قرن ششم هجری قمری است.در این روزها که شاهد شیوع ویروس کرونا هستیم مراسمات مذهبی از جمله اقامه نماز جماعت با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در این مسجد برگزار می‌شود. منبع: مهر

265 256




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر | نماز جماعت در قدمگاه امام رضا(ع)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..