تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تسهیلات ۱۵ هزار میلیارد تومانی بانک صادرات ایران به کشاورزی در خور قدردانی است

علی بابایی کارنامی، نماینده ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت باید سیاست های حمایتی از کشاورزان داشته باشد، افزود: تخصیص ۱۵ درصد تسهیلات بانک های دولتی به بخش کشاورزی تکلیف قانونی برای حمایت از کشاورزان بوده است.

وی با تاکید بر اینکه دولت باید قانون بودجه و قانون برنامه توسعه را به دقت اجرا کند، افزود: تسهیلات بانکی باید با نرخ کم بهره باشد نه بیش از چهار درصد که موجب ضرر و زیان به کشاورزان شود.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به بررسی موضوع تسهیلات بانک های دولتی و غیر دولتی در کمیسیون کشاورزی مجلس با حضور وزیر اقتصاد و مدیران برخی بانک ها، گفت: این که در جلسه مذکور اعلام شد بانک صادرات ایران ۱۵ هزار میلیارد تومان به بخش کشاورزی تسهیلات داده اقدامی مثبت و در خور توجه است.

بابایی کارنامه با بیان اینکه بانک های دولتی باید تکلیف قانونی خود را اجرا کنند،  افزود: بانک ها نباید نرخ تسهیلات سود خود به کشاورزان را افزایش دهند.

بر اساس ماده ۳۲ و ۳۳ قانون برنامه ششم توسعه، بانک ها موظف هستند حداقل ۱۵ درصد از تسهیلات در اختیارشان را به حوزه کشاورزی اختصاص دهند.

حجت اله صیدی مدیرعامل بانک صادرات  در نشست روز گذشته کمیسیون کشاورزی  که با حضور وزیر اقتصاد و مدیران برخی بانک ها تشکیل شده بود، با تاکید بر این که در سال‌های مختلف، تخصیص اعتبارات بانک صادرات ایران به بخش کشاورزی متفاوت بوده و در سال‌های اخیر با اختصاص سهمیه مناسب، وزن این تسهیلات را نسبت به بقیه بخش‌ها افزایش مطلوبی داده، عنوان کرد که در سال گذشته  توانستیم بیش از ۱۳ درصد کل تسهیلات را  به بخش کشاورزی  پرداخت کنیم که بالغ بر ۱۵ هزار میلیارد تومان بود.

۲۱۲۱




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تسهیلات ۱۵ هزار میلیارد تومانی بانک صادرات ایران به کشاورزی در خور قدردانی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..