تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ال جی در حال ساخت یک گوشی با نمایشگر متحرک است

ال جی در حال ساخت یک گوشی با نمایشگر متحرک استبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی گزارش‌هایی در فضای مجازی منتشر شده که اعلام می‌کند شرکت ال‌جی درحال ساخت یک گوشی هوشمند با ظاهری بسیار عجیب است که از دو نمایشگر بهره می‌برد. بر اساس اطلاعات منتشر شده، گوشی جدید ال‌جی از یک نمایشگر مربع شکل چهار اینچی در زیر نمایشگر اصلی بهره خواهد برد که در زیر گوشی جا به جا می‌شود و هنگامی که این نمایشگر باز باشد گوشی به شکل T خواهد در خواهد آمد. این نمایشگر کوچکتر هنگامی که فعال شود، نمایشگر اصلی گوشی را از حالت عمودی به افقی تغییر خواهد داد.

ظاهر این گوشی در حالت فعال بودن نمایشگر کوچک بسیار عجیب خواهد بود و به نوعی می‌توان گفت که آسیب پذیری بالایی نیز خواهد داشت و احتمال شکستگی و جدا شدن دو نمایشگر با یک ضربه وجود دارد. هنوز اطلاعات کاملی از این گوشی منتشر نشده است، اما بر اساس اخبار موجود از این گوشی، این گوشی از پردازنده نسل ۷ Snapdragon استفاده خواهد کرد و گفته می‌شود دوربین اصلی این گوشی نیز از لنز ۶۴ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

گوشی نمایشگر متحرک ال جی

نسبت تصویر در گوشی نمایشگر متحرک ال‌جی

نمایشگر دوم این گوشی نسبت تصویر یک به یک را ارائه خواهد کرد که صرفا برای نمایش اطلاعات اضافی موجود در نمایشگر اصلی کارآیی خواهد داشت، برای مثال کاربران می‌توانند از نمایشگر کوچک‌تر برای ویرایش فیلم و عکس استفاده کنند و در نمایشگر اصلی پیش نمایشی از کار خود را مشاهده کنند و یا با پخش یک ویدئو در نمایشگر اصلی، نظرات مربوط به آن ویدئو را در نمایشگر کوچک‌تر مشاهده کنند.

بیشتر بخوانید

در حال حاضر شرکت ال‌جی هیچ واکنشی نسبت به این خبر در فضای مجازی منتشر نکرده است، اما بر اساس گزارش منتشر شده از سوی یکی از منابع معتبر، ال‌جی تمرکز خاصی روی این گوشی کرده است و قصد دارد آن را در نیمه دوم سال ۲۰۲۰ معرفی و وارد بازار کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ال جی در حال ساخت یک گوشی با نمایشگر متحرک است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..