تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آپدیت نرم ‌‌افزاری آیفون، آیپد و مک منتشر شد

اپل به‌روزرسانی سیستم‌عامل را برای محصولات اصلی خود منتشر کرد. iOS برای گوشی‌های هوشمند آیفون، iPadOS برای تبلت‌های آیپد و macOS برای کامپیوترهای مک، نسخه‌ی جدید را دریافت کردند. به‌روزرسانی جدید، بیش از قابلیت‌ها روی رفع باگ‌ها متمرکز است و یکی از آخرین نسخه‌ها پیش از عرضه‌ی به‌روزرسانی کلی iOS 14 محسوب می‌شود.

به‌روزرسانی‌های iPadOS 13.6.1 و iPadOS 13.6.1 و macOS 10.15.6  با نام‌گذاری Supplemental Update منتشر شده‌اند. به‌صورت معمول، به‌روزرسانی‌های iOS و iPadOS که با دو نقطه‌ی ممیزی منتشر می‌شوند، شامل بهینه‌سازی‌هایی مانند رفع باگ هستند و نسخه‌های دارای یک نقطه‌ی ممیزی، قابلیت‌های جدید را به کاربران ارائه می‌کنند.

به‌روزرسانی‌های جدید، چند باگ جزئی را در دستگاه‌های اپل رفع می‌کنند

از بهبودهایی که در نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل مخصوص دستگاه‌های همراه اپل دیده می‌شود می‌توان به رقع مشکل پاک کردن حافظه در برخی دستگاه‌ها اشاره کرد. همچنین باگی که در برخی دستگاه‌ها موجب نمایش رنگ سبز در نمایشگر می‌شد هم رفع شده است. یکی از مشکلات رایج نسخه‌های قبلی iOS و iPadOS، غیرفعال شدن اعلان‌های موسوم به Exposure Notifications برای برخی از کاربران بود که در نسخه‌ی جدید، برطرف شد.

به‌روزرسانی macOS Catalina 10.15.6 برای کامپیوترهای مک، تنها دو بهبود را برای این دستگاه‌ها به‌همراه دارد. یکی از مشکلات عملکردی در نسخه‌های قبلی، عدم پایداری در اجرای اپلیکیشن‌های مجازی‌سازی بود که در نسخه‌ی کنونی رفع شده است. مشکل دیگر، تنها در کامپیوتر آی‌مک جدید (رتینا 5K با مانیتور ۲۷ اینچی محصول ۲۰۲۰) دیده می‌شد و مربوط به روشن کردن سیستم از حالت اسلیپ بود. این مشکل هم در نسخه‌ی 10.15.6 رفع شد.

تمامی به‌روزرسانی‌های جدید برای دستگاه‌های اپل، به‌تدریج برای همه‌ی کاربران در سرتاسر جهان منتشر می‌شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آپدیت نرم ‌‌افزاری آیفون، آیپد و مک منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..