تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیداشدن کودک زنجیرشده در طویله حیوانات!

کودک زنجیرشده به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پلیس محلی نیجریه کودک ۱۲ ساله‌ای را که به مدت ۲ سال در یک طویله به همراه بز‌ها و مرغ‌ها زندگی می‌کرد پیدا کرد. این کودک که شدیداً دچار سوءتغذیه بود توسط یک زنجیر به ستون چوبی داخل طویله بسته شده بود. این در حالی بود که پدر شرور این کودک به همراه ۳ زن و ۱۷ فرزندش در آسایش و راحتی مشغول زندگی بودند.

یک گروه از وکلای حقوق بشر به همراه ماموران پلیس روز یکشنبه با حضور در مکانی که این کودک نگهداری می‌شد او را پیدا کردند. این کودک به علت سوءتغذیه شدید به سختی قادر به ایستادن روی پاهایش بود. بنا به گفته «حمزه آتاهیرو والا»، سرتیم این گروه نجات، خانواده این کودک شامل پدر و سه زن او در داخل خانه ای که دارای امکانات خوبی بود زندگی می‌کردند.

بیشتر بخوانید

مادر واقعی این کودک ۲ سال پیش بر اثر ابتلا به بیماری فوت کرده بود و این کودک پس از مرگ مادرش توسط پدر و سه نامادری اش در طویله نگهداری می‌شد. پلیس همچنین «جیبرین علیو»، پسر ۱۱ ساله این خانواده را که در زندانی کردن برادرش در طویله با پدر و همسران وی همکاری می‌کرد بازداشت کرد.

این پسر ۱۱ ساله به خبرنگاران گفت که برادر بزرگش مبتلا به بیماری صرع بوده و خانواده‌اش برای جلوگیری از مفقودشدن او دست به این کار زده بودند. او مدعی شد که برادرش فقط در طول روز در این طویله نگهداری می‌شد و آن‌ها برای درمان او اقدام به فروختن ماشین و خانه‌شان کرده بودند.

گفتنی است؛ قربانی که هویتش هنوز اعلام نشده بلافاصله پس از نجات یافتن به بیمارستانی در «بیرنین کِبی» منتقل شد. او اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده و تحت درمان است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیداشدن کودک زنجیرشده در طویله حیوانات!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..