تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونمایی از بهترین بازار برای سرمایه گذاری اقتصادی

به گزارش خبرآنلاین، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور روزگذشته در جلسه هیات دولت نکاتی مهم را درباره طرح گشایش اقتصادی مطرح کرد. رئیس دولت البته گریزی نیز به تلاش ها برای هدایت سرمایه مردم به مسیر درست زد.

وی گفت: دولت در سخت‌ترین شرایط تحریمی در حال اداره کشور است.کشور را در چارچوب قانون اداره می‌کنیم و اگر پولی خرج می‌کنیم در چارچوب بودجه‌ای است که مجلس آن را تصویب کرده است. سال آینده هم اگر پولی خرج می‌کنیم در قالب بودجه است. البته دولت تلاش بزرگی کرد بر ای اینکه بتواند طرح‌های عمرانی‌اش را در این سال پایانی یک تحرک فوق‌العاده‌ای ببخشد.

روحانی گفت: در طول مدت امسال تا اینجا که الان هنوز ما در ماه مرداد قرار داریم، ۴۰ هزار میلیارد تومان برای طرح‌ عمرانی تخصیص داده شده است و کار بسیار بزرگی است. در این شرایط کرونا و این شرایط سختی، شما می‌بینید، طرح‌های عمرانی چگونه پیش می‌رود. برای اینکه در این شرایط به مردم کمک شود طرحی که ما در ستاد ملی کرونا تصویب کردیم به عنوان تسهیلات ودیعه مسکن، با بررسی‌هایی که صورت گرفته حدود ۷۰ هزار نفر مشمول این طرح می‌شوند و این ودیعه و تسهیلات به آنها پرداخت می‌شود و کمک بزرگی است به آنهایی که امروز در بحث مستاجری دچار مشکلات هستند.

رئیس جمهور گفت: همه کارهایی که ما برای ای‌تی‌اف و بورس انجام می‌دهیم برای این است که مردم بدانند جای سرمایه‌گذاری دلار و سکه نیست، جای سرمایه‌گذاری بورس و نفت است.

2727




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونمایی از بهترین بازار برای سرمایه گذاری اقتصادی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..