تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آب به آسیاب دشمن نریزیم/ برگزاری کنکور و هیئت‌های محرم دو مقوله جدا از هم هستند

آب به آسیاب دشمن نریزیم/ برگزاری کنکور و هیئت‌های محرم دو مقوله جدا از هم هستند

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند وقتی است که در کنار خبرهای داغ کرونا و رویدادهای سیاسی و اجتماعی در کشور، موضوع برگزاری کنکور هم به یکی از دغدغه‌های مهم این‌روزهای خانواده‌ها تبدیل شده است. اتفاقی که به آب گل‌آلود برای ماهی‌گیری رسانه‌های بیگانه تبدیل شده و در تئوری جدید برگزاری کنکور را با برپایی هیئت‌های مذهبی گره زدند و از این موضوع علیه ایران استفاده می‌کنند.

در همین راستا، سید مهرداد سید مهدی، رئیس خبرگزاری صدا و سیما، در جدیدترین پست توئیتری خود، با اشاره به اینکه نباید با حرف‌هایمان افکار عمومی را برهم بزنیم، نوشت:

"موضوع برگزاری کنکور یک مقوله است و موضوع برگزاری عزاداری محرم مقوله دیگر. رسانه‌های بیگانه تلاش دارند برای فریب افکار عمومی، این دو را به هم پیوند بزنند. حداقل در داخل این کار را نکنیم. بجای این روش‌های نامناسب، فرآیند تصمیم گیری‌ها و تغییرات آن‌ها را شفاف به مردم توضیح دهیم. "

آب به آسیاب دشمن نریزیم/ برگزاری کنکور و هیئت‌های محرم دو مقوله جدا از هم هستند

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آب به آسیاب دشمن نریزیم/ برگزاری کنکور و هیئت‌های محرم دو مقوله جدا از هم هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..