تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه خوراک مرغ و سبزیجات

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز قصد داریم دستورالعمل تهیه خوراک مرغ و سبزیجات را به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

مواد لازم:
چند تکه سینه یا ران مرغ بدون پوست و مکعبی خرد شده
۱_۲ کدو سبز
۱۰_۱۲ عدد گوجه گیلاسی
۳ تا ۴ حبه سیر رنده شده
۱/۲ لیوان لوبیا قرمز
مقداری روغن زیتون
پودر پاپریکا، پودر پیاز و ادویه دلخواه به میزان لازم
نمک و فلفل سیاه طبق ذائقه

بیشتر بخوانید

طرز تهیه:

ابتدا تکه‌ها مرغ را با پودر پیاز، پودر پاپریکا، ۱ قاشق روغن زیتون، نمک، فلفل مرینیت کنید، و برای حداقل یک ساعت استراحت دهید تا مزه دار شوند، همزمان گوجه‌های گیلاسی را در یک ظرف پخت مخصوص فر گذاشته نمک و روغن زیتون زده و برای مدت ۲۰_۳۰ دقیقه یا تا زمانی که کامل پخته شوند با دمای ۱۷۰ گذاشته (می‌توانید گوجه‌ها را جدا از سبزیجات دیگر در ماهیتابه روی حرارت ملایم بپزید.) در مرحله بعد یک ماهیتابه روی حرارت متوسط گذاشته و با مقداری روغن دو طرف مرغ‌ها رو سرخ کنید تا کامل مغز پخت و طلایی شوند.

از ماهیتابه در آورده و مقداری روغن زیتون در همان ماهیتابه ریخته سیر ریز خرد شده را اضافه کنید تفت دهید تا عطر سیر بلند شود سپس کدو‌ها خرد شده را اضافه کنید تفت دهید تا مقداری نرم شود بعد لوبیا پخته و نمک، فلفل و هر ادویه‌ی دیگر طبق ذائقه تون اضافه و مخلوط کنید در آخر مرغ و گوجه‌های گریل شده را به ماهیتابه برگردانید و اجازه دهید چند دقیقه دیگر روی حرارت بماند تا تکه‌های مرغ گرم شوند، سپس در ظرف مناسب سرو کنید.

منبع:ashpaziy_khalagh

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه خوراک مرغ و سبزیجات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..