تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Dumbbell 2.16 – اپلیکیشن آموزش بدنسازی با دمبل

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، برنامه Dumbbell یکی از قدرتمندترین نرم‌افزار‌های فعال در حوزه تناسب اندام است که بنابر اعلام شرکت سازنده، این برنامه کوتاه‌ترین زمان رسیدن به تناسب اندام را در اختیار کاربران خواهد گذاشت.

این نرم افزار با ارائه برنامه‌های دقیق و مناسب برای هر شخص، آن‌ها را به راه تناسب اندام هدایت می‌کند و به سلامت افراد کمک می‌کند . همچنین این نرم افزار مجموعه وسیعی از ورزش‌ها با استفاده از دنبل‌ها را پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید

دانلود Dumbbell

برخی از امکانات و قابلیت‌های این برنامه:

دارای برنامه‌های تمرینی کامل برای اهداف مختلف آموزش حرکات با انیمیشن ارائه بازخورد صوتی برای کاهش نیاز شما به کار کردن با گوشی نگهداری تاریخچه کامل از جلسات ورزشی شما تمامی تمرینات تنها با یک جفت دمبل قابل انجام هستند.

تصاویری از  محیط برنامه

دانلود Dumbbell 2.13 – اپلیکیشن آموزش بدنسازی با دمبل دانلود Dumbbell 2.13 – اپلیکیشن آموزش بدنسازی با دمبل دانلود Dumbbell 2.13 – اپلیکیشن آموزش بدنسازی با دمبل  

 

 • دانلود و مشخصات فایل

دانلود برای اندروید     

حجم: 4 مگابايت

نسخه: 2.16

نوع فایل: apk برای آندروید
اندروید مورد نیاز : 4.1+


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Dumbbell 2.16 – اپلیکیشن آموزش بدنسازی با دمبل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..