تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه خاگینه مغزدار

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز قصد داریم دستورالعمل تهیه خاگینه مغزدار را به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

اول شیره رو درست می‌کنیم.

برای شیره یک لیوان شکر رو میذاریم رو شعله ملایم تا آب بشه وکاراملی بشه بعد روش یک لیوان سر خالی آب و کمی گلاب میریزیم و تا جایی که شکر توش حل بشه می‌جوشونیم و کمی که غلیظ شد زعفران و هل میریزیم و شعله رو خاموش میکنیم و میذاریم کنار تا کاملا خنک بشه.

برای خاگینه سه تخم مرغ رو هم میزنم (اونقدر بزنید تا تخم مرغ‌ها کامل کف کنن من با همزن میزنم) و چهار قاشق غذاخوری سر پر آرد و سه قاشق غذاخوری ماست و یک قاشق مرباخوری بکینگ پودر و دو قاشق زعفران میریزم و هم میزنم.

تابه رو چرب می‌کنیم و میذاریم کاملا داغ بشه یک چهارم از مودامون رو میریزیم تو تابه در تابه رو میذاریم کمی که خودش رو گرفت مغز گردو خرد شده و پود دارچین گل محمدی و هل میریزیم و یک چهارم دیگه از موادمون رو هم میریزیم روی مواد میانی. یکطرف خاگینه که سرخ شد بر می‌گردونیم تا طرف دیگه اش هم سرخ بشه. وقتی داغی اولیه خاگینه رفت روش شیره سرد میریزیم و سرو می‌کنیم. با این مقدار دو تابه کوچیک می‌تونید درست کنید.

منبع:amoozeshe_ashpazi

انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه خاگینه مغزدار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..