تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آموزش لغو تمدید خودکار اینترنت همراه اول

اگر یک بسته همراه اول تهیه کنید، در پیامک‌های دریافتی متوجه می‌شوید که این اپراتور به‌صورت خودکار، قابلیت تمدید بسته اینترنتی را برای کاربر فعال می‌کند و خیلی‌ها متوجه این موضوع نیستند؛ اما اگر به اندازه قیمت بسته خریداری شده، در حساب کاربری سیم‌کارت خود شارژ داشته باشید، این اپراتور بسته همراه اینترنتی را برای شما فعال و از شارژ شما کم می‌کند. اما جای نگرانی نیست؛ چون این اپراتور چند راه مختلف برای لغو کردن این قابلیت را دراختیار مشترکان خود قرار داده است که در ادامه به بررسی و معرفی این روش‌ها می‌پردازیم.

 استفاده از کد دستوری USSD

این روش شاید ساده‌ترین راه‌حل برای لغو تمدید بسته اینترنتی همراه اول باشد و به‌راحتی در هر گوشی همراهی امکان‌پذیر است. با استفاده از کد #۸*۱۰۰* می‌توانید دستور لغو تمدید خودکار را روی سیم‌کارت خود ایجاد کنید. پس از اعمال این کد دستوری، همراه اول پیامکی مبنی بر تأیید دستور لغو تمدید خودکار بسته اینترنتی را برای شما ارسال خواهد کرد و در صورت دریافت این پیامک، با موفقیت از این کد دستوری استفاده کرده‌اید.

اگر این ترکیب کد دستوری برای شما پاسخگو نبود، ابتدا از کد #۱۰۰* و سپس در صورت باز شدن پنل دستور، از عدد ۸ استفاده کنید. این روش معمولا برای بعضی از گوشی‌ها جواب می‌دهد. همچنین استفاده از روش اول کاملا تست شده است.

لغو تمدید اینترنت خودکار همراه اول

 استفاده از اپلیکیشن «همراه من»

مخاطبان همراه اول که گوشی هوشمند دارند، با اپلیکیشن همراه من آشنا هستند؛ این اپلیکیشن به کاربران کمک می‌کند که به‌خوبی بتوانند حساب کاربری سیم‌کارت خود را مدیریت کنند. همچنین به کمک این اپلیکیشن می‌توانید تمدید خودکار بسته اینترنتی همراه اول خود را لغو کنید. تنها کافی است که پس از خرید بسته اینترنتی خود، وارد بسته‌های فعال شوید و بسته دومی را که نشان‌دهنده تمدید خودکار بسته اینترنتی است، حذف یا غیرفعال کنید.

در ادامه تصویر می‌توانید وضعیت استفاده از این اپلیکیشن را مشاهده کنید.

تماس با شماره ۹۹۹۰

یکی دیگر از ساده‌ترین و کاربردی‌ترین راه‌های ممکن برای حذف تمدید خودکار بسته اینترنتی همراه اول، تماس با شماره تلفن ۰۹۹۹۰ است. به وسیله تماس با این شماره می‌توانید به اپراتور پشتیبان همراه اول متصل شوید و از اپراتورها درخواست کنید که تمدید خودکار بسته اینترنتی را لغو کنند.

لغو تمدید اینترنت خودکار همراه اول

 سیم‌کارت خود را به اندازه قیمت بسته شارژ نکنید

اگر کاربر حواس‌جمعی باشید، با رعایت این موضوع ساده، لازم نیست که کار خاصی انجام دهید. زمانی‌که پیامک مبنی بر نزدیک شدن به اتمام بسته را دریافت می‌کنید، کافی است شارژتان به اندازه قیمت تمدید بسته اینترنتی همراه نباشد و به همین راحتی می‌توانید از تمدید بسته اینترنتی جلوگیری کنید.

به این موضوع توجه کنید که به محض خرید یک بسته جدید، تمدید خودکار بسته اینترنتی قابل فعال شدن است و برای غیرفعال کردن آن می‌توانید مجددا از همین روش‌های ذکرشده استفاده کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آموزش لغو تمدید خودکار اینترنت همراه اول»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..