تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیم کوک هم به جمع میلیاردرها پیوست

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس جدیدترین اخبار منتشر شده از آمار لحظه‌ای ثروت افراد معروف دنیا، تیم کوک به باشگاه میلیارد‌ها پیوست. طبق محاسبات شاخص میلیاردر‌های سایت بلومبرگ، رئیس اجرایی اپل اکنون بیش از یک میلیارد دلار ثروت خالص دارد و ارزشگذاری اپل همچنان در حال افزایش است. 

ثروت در حال رشد وی تا حد زیادی با رشد شرکتی که اداره می‌کند هماهنگ است. افزایش قیمت سهم ۵ درصدی در هفته گذشته به بالا بردن ارزش خالص کوک کمک شایانی کرد.

هنگامی که استیو جابز، بنیانگذار اپل، درگذشت این شرکت که آن زمان حدوداً ۳۵۰ میلیون دلار ارزش داشت به تیم کوک واگذار شد و او کنترل دائمی آن را دست گرفت. اکنون اپل تقریباً دو تریلیون دلار ارزش دارد، زیرا مانند سایر شرکت‌های بزرگ فناوری در طول شیوع ویروس کرونا موفق شده در بعضی بخش‌ها رشد داشته باشد.

بیشتر بخوانید

ثروت خالص تیم کوک

شیوه محاسبه میزان ثروت خالص تیم کوک

سایت مذکور ارزش خالص تیم کوک را از طریق محاسبه پرونده‌های نظارتی و بررسی سود سرمایه‌گذاری‌های مخلتف وی انجام داده و نتیجه نهایی را تخمین زده است. البته این لازم به ذکر است اگر تیم کوک تاکنون کمک‌های خیرخواهانه محرمانه‌ای کرده باشد، سرمایه او باید کمتر از چیزی باشد که پیش‌بینی شده است. او در سال ۲۰۱۵ گفته بود قصد دارد نیمی از دارایی‌هایش را ببخشد و قبلا نیز یک سری هدیه با کمک سهامی که خود در اپل دارد ساخته بود. وی از سال ۱۹۹۸، هنگامی که به اپل پیوست و در فعالیت‌های زنجیره تامین آن مشغول به کار شد، سهام این شرکت را جمع آوری کرد.

تیم کوک حتی با از دست دادن بخش قابل توجهی از دارایی‌هایی خود نیز هنوز جزو افراد ثروتمند محسوب می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیم کوک هم به جمع میلیاردرها پیوست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..