تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تسلا ارتقای نرم‌افزاری جدیدی برای سیستم تعلیق مدل اس و ایکس منتشر کرد

در فوریه ۲۰۲۰، ایلان ماسک در توییتر خاطرنشان کرد که سیستم ارتفاع سواری و میرایی فعال می‌تواند برای یک وانت، عاملی تأثیرگذار و مهم باشد. ماسک همچنین در توئیتر به سوالاتی درباره تجهیز مدل آینده‌ی تسلا سایبرتراک به سیستم محاسبه‌گر وزن بار و جسم یدک‌کشی‌شده پاسخ داد.

مطمئناً ایلان ماسک در توئیتر اظهارنظر می‌كند و به سؤالات مردم پاسخ می‌دهد تا همگان را در جریان پیشرفت‌های شرکت خود قرار دهد. ایلان ماسک خوش‌بین است و اعتراف کرده که ایده‌های خلاقانه و دیوانه‌وار زیادی دارد؛ اما اغلب ایده‌های او از نظر زمان‌بندی دقیق نیستند و تسلا در زمینه‌ی عمل به زمان‌بندی وعده‌هایش الزاماً بهترین نیست. بااین‌حال، در بسیاری از موارد مدیرعامل تسلا به ایده‌های خود جامه عمل می‌پوشاند و گاهی اوقات حتی پیش از رسیدن به موعد نهایی زمان‌بندی، به وعده‌هایش عمل می‌کند.

تسلا هم‌اکنون خودروهای الکتریکی خود شامل مدل S و X را با به‌روزرسانی نرم‌افزاری بی‌سیم ۲۰۲۰.۳۲.۱ به‌روز کرده است. در تصاویری که یکی از مالکان خودروی برقی تسلا مدل اس به اشتراک گذاشته است، این به‌روزرسانی شامل تنظیمات جدید سیستم تعلیق تطبیقی لحظه‌ای همراه‌با نمایش گرافیکی روی نمایشگر می‌شود. همچنین تسلا تأیید کرد كه آمارهای مربوط به سیستم تعلیق به‌صورت زنده در هنگام رانندگی به‌روزرسانی خواهند شد.

مقاله‌های مرتبط:

مسئولان تسلا در یادداشت‌های رسمی خود ویژگی‌های به‌روزرسانی‌شده سیستم تعلیق را به شرح زیر توصیف کردند:

هم‌اکنون می‌توانید تصویری لحظه‌ای را از نحوه‌ی تنظیم میرایی سیستم تعلیق روی هر چرخ باتوجه‌به تغییر شرایط جاده‌ای مشاهده کنید. برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در هر لحظه، روی عبارت «نمایش اطلاعات تعلیق» ضربه بزنید. سیستم میرایی تطبیقی تعلیق هم‌اکنون دارای تنظیمات پیشرفته است که به شما امکان می‌دهد علاوه‌بر تنظیمات موجود مانند کامفورت، خودکار و اسپرت، سطوح سفارشی راحتی سواری و هندلینگ را نیز تنظیم کنید.

تنظیمات سیستم تعلیق خودروی الکتریکی تسلا مدل اس / tesla model s

تسلا امیدوار است که این به‌روزرسانی‌ها همچنان به پیشرفت و بهبود ادامه دهند و در نهایت در وانت پیک‌آپ برقی سایبرتراک مورد استفاده قرار گیرند. هنوز احتمال به‌کارگیری این به‌روزرسانی‌ها در نسخه‌های آینده «Plaid» تسلا مدل اس و ایکس مشخص نیست و مسئولان خودروساز برقی سیلیکون‌ولی نیز اشاره‌ای به این موضوع نکرده‌اند. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تسلا ارتقای نرم‌افزاری جدیدی برای سیستم تعلیق مدل اس و ایکس منتشر کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..