تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرح اولیه E Ink از کتاب‌خوان و ابزار یادداشت الکترونیکی تاشدنی منتشر شد

گوشی‌های تاشدنی به‌مرور به محصولات مرسوم بازار تبدیل می‌شوند. آیا کتاب‌خوان‌های الکترونیکی نیز همین مسیر را دنبال می‌کنند؟ شرکت E Ink Corporation، سازنده‌ی کاغذهای دیجیتال که در اکثر کتاب‌خوان‌های الکترونیکی دیده می‌شوند، ظاهرا تصمیم دارد تا رویای کتاب‌خوان‌های الکترونیکی تاشدنی را به حقیقت پیوند دهد. آزمایشگاه تحقیق و توسعه‌ی شرکت، از مدت‌ها پیش توسعه‌ی نمایشگرهای جوهر الکترونیک را در دستور کار دارد و طرح اولیه‌ی اخیر آن‌ها، ظرفیت‌های یک نمایشگر جوهر الکترونیک تاشدنی را به‌خوبی نشان می‌دهد.

تصاویر جدیدی از طرح مفهومی واحد تحقیق و توسعه‌ی E Ink منتشر شد که یک کتاب‌خوان الکترونیکی را با قابلیت تاشدن نشان می‌دهد. نسخه‌ی اولیه‌ی این طرح مفهومی در ماه ژوئن در رسانه‌ها دیده شده بود، اما طراحی جدید، قابلیت‌های کاربری بیشتری را در کتاب‌خوان E Ink نشان می‌دهد. به‌عنوان نمونه‌ای از قابلیت‌ها می‌توان به پنج دکمه‌ی ناوبری کاربری در سمت راست، لولاهای مقاوم‌تر و دو نوار نوری برای نوردهی صفحه در بالای نمایشگر اشاره کرد. یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های جدید، به‌کار گیری فناوری Wacom در کتاب‌خوان الکترونیکی است که امکان یادداشت‌برداری را با سرعت و دقت بالا فراهم می‌کند. قابلیت یادداشت‌برداری در کتاب‌خوان‌های الکترونیکی بسیار کاربردی به‌نظر می‌رسد و امکان حاشیه‌نویسی و هایلایت کردن متن را به کاربر می‌دهد.

گیف کتاب‌خوان الکترونیکی تاشدنی

مقاله‌های مرتبط:

طرح مفهومی کتاب‌خوان تاشدنی، جذاب به‌نظر می‌رسد. این ابزارها نیز مانند گوشی‌های هوشمند تاشدنی، فضای بیشتر را در فرم‌فاکتور کوچک‌تر به کاربر ارائه می‌کنند. به‌علاوه، آشنایی کاربر با فرم تاشدنی یک کتاب‌خوان که آن را به کتاب عادی شبیه می‌کند، موجب جذاب‌تر شدن طرح می‌شود. وقتی عادت آشنای تا کردن و بازکردن کتاب و دفترچه را با قابلیت‌های پیشرفته‌ی یادداشت‌برداری دیجیتال و دسترسی به کتاب‌خانه‌های عظیم ترکیب می‌کنید، قطعا محصولی جذاب برای کتاب‌خوان‌های حرفه‌ای خواهید داشت.

همان‌طور که گفته شد، طراحی فعلا در مراحل اولیه قرار دارد. به بیان دیگر احتمالا در آینده‌ی نزدیک شاهد عرضه‌ی کتاب‌خوان الکترونیکی تاشدنی نخواهیم بود. حاشیه‌های ضخیم اطراف نمایشگر در طرح مفهومی دیده می‌شوند و نوارهای نوری نیز قطعا تا تبدیل شدن به طراحی نهایی فاصله دارند. قابلیت جذاب یادداشت‌برداری هم در صفحه‌های جوهر الکترونیک هنوز راه زیادی تا تکامل در پیش داشته و در وضعیت کنونی تأخیر زیادی در پاسخگویی دارد. قابلیت جوهر الکترونیکی در یادداشت‌برداری، بازار هدف بسیار بزرگی دارد. ازطرفی فناوری هنوز بالغ نیست و باز هم کاربران، یادداشت‌برداری سنتی را ترجیح می‌دهند. به‌هرحال مانند هر طرح مفهومی دیگر، باید منتظر برنامه‌های توسعه‌ای شرکت سازنده باشیم تا شاید در آینده، محصولی تاشدنی با قابلیت خواندن کتاب در جوهر الکترونیکی ببینیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرح اولیه E Ink از کتاب‌خوان و ابزار یادداشت الکترونیکی تاشدنی منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..