تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توسعه شبکه و خدمات پس از فروش، دو مقوله مهم در شرکت مخابرات ایران

توسعه شبکه و خدمات پس از فروش، دو مقوله مهم در شرکت مخابرات ایران

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سید مجید صدری که در جلسه کاری ویدئو کنفرانسی با مدیران مخابرات منطقه ایلام حضور داشت، اظهار کرد: امر توسعه شبکه و خدمات پس از فروش و مقوله مهم هستند که باید به موازات هم رشد کنند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به همراه معاونان و مدیران ستادی شرکت در جلسه کاری روز دوشنبه، ۲۰ مرداد که به صورت ویدئو کنفرانسی با مدیران مخابرات منطقه ایلام برگزار شد، با اشاره به نیاز روز افزون مشتریان به سرویس‌های مبتنی بر فناوری اطلاعات اشاره کرد و گفت: بر اساس نیاز‌های مشتریان باید پس از تامین زیرساخت‌های مناسب، سرویس مورد نظر طراحی و به آنان ارائه شود.

صدری در ادامه بیان کرد: مقوله‌ای که همگام با توسعه شبکه مهم است، خدمات پس از فروش است، چراکه، تمام اقدامات باید به رضایتمندی مشتریان ختم شود، از این روی، خدمات پس از فروش و توسعه شبکه باید به موازات هم رشد کند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پایان به تلاش برای پایداری شبکه پرداخت و تاکید کرد: در شرایط کنونی که برای حفظ سلامت جامعه و مردم، تردد در معابر شهری باید به حداقل برسد، لازم است، ما در شرکت مخابرات ایران برای تامین و پایداری خدمات ارتباطی تلاش بیشتری کنیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توسعه شبکه و خدمات پس از فروش، دو مقوله مهم در شرکت مخابرات ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..