تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بندر بیروت یک هفته پس از انفجار مهیب + تصاویر

بیروت پس از یک هفته ویرانی

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نزدیک به ۷ روز از انفجار مهیب در بندر بیروت می‌گذرد؛ انفجاری که بسیاری از اتفاقات اجتماعی، سیاسی و نظامی این کشور را تحت‌الشعاع خودش قرار داد. اما آنچه امروز برای مردم اهمیت دارد، سامان بخشیدن شرایط زندگی و بازگشت آرامش به شهر است؛ شهری که بَلاگیر  ۸۰۰ تن نیترات شد و تقریباً تا شعاع چند صد متری همه چیز منهدم شده و هیچ چیزی سالم باقی نمانده است.

تقریبا بخش اعظمی از شهر بیروت درگیر انفجار شده است و حتی ساختمان‌هایی که فاصله قابل توجهی با مرکز انفجار داشتند به شدت آسیب دیده‌اند. همین موضوع نشان می‌دهد که بازگشت آرامش به بیروت، به این سادگی‌ها نیست.

در ادامه این گزارش شما می‌توانید تصاویری از شهر بیروت پس از یک هفته ویرانی را مشاهده کنید:

بیروت پس از یک هفته ویرانی

بیروت پس از یک هفته ویرانی

بیروت پس از یک هفته ویرانی

بیروت پس از یک هفته ویرانی

بیروت پس از یک هفته ویرانی

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بندر بیروت یک هفته پس از انفجار مهیب + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..