تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مراسم خاکسپاری ماه‌چهره خلیلی سه شنبه برگزار می‌شود

مراسم خاکسپاری ماه‌چهره خلیلی سه شنبه برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، نعیمه نظام دوست بازیگر سینما و تلویزیون، در گفت و گو با یک برنامه تلویزیونی، درباره مکان و زمان خاکسپاری پیکر ماه چهره خلیلی گفت: مراسم خاکسپاری ماه چهره خلیلی، روز سه شنبه در لندن برگزار خواهد شد. هنوز پسر پنج ساله‌اش از درگذشت او اطلاع ندارد.

وی درباره ارتباط دوستانه خود با این هنرمند فقید اظهار کرد: من اولین کسی بودم که متوجه بیماری او شدم؛ او این موضوع را با من در میان گذاشت و گفت دوست ندارد، کسی خبردار شود. من هم امانت‌دار دوستم بودم و این موضوع را به کسی نگفتم. در این ۱۰ ماه پیگیر حالش بودم؛ اما خودم هم حال خوبی نداشتم. همیشه از خدا می‌خواستم که سلامتی‌اش را به دست آورد و اتفاق خوبی برای او رخ بدهد.

نظام دوست عنوان کرد: ماه‌چهره قرار بود در ایران جراحی شود؛ اما به خاطر خانواده اش به لندن رفت تا دیداری با آن‌ها داشته باشد. بعد هم که درگیر کرونا شدیم و مراحل شیمی درمانی را در آنجا سپری کرد. ماه‌چهره خلیلی سرطان لوزالمعده داشت؛ یکی از بدترین سرطان‌هایی که در دنیا وجود دارد.

او در پایان درباره ویژگی اخلاقی ماه چهره خلیلی گفت: ماه چهره خیلی ایرانی بود و عرق ملی داشت. اگر به خودش بود، الان ایران بود؛ اما شرایط کرونا و زندگی باعث شد که دیدارمان به قیامت بیفتد. مهربان و آدم حسابی بود. من هیچ وقت ندیدم پشت سر کسی صحبت کند، همه را دوست داشت و به همه انرژی می‌داد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مراسم خاکسپاری ماه‌چهره خلیلی سه شنبه برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..