تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سود سالیانه سونی اکسپریا افزایش می‌ یابد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تجارت گوشی‌های هوشمند اکسپریا چندین سال سودآور نبوده است، اما سونی هرگز امید خود را از دست نداد. این شرکت کار‌های زیادی برای سرپا نگه داشتن سری اکسپریا انجام داد و به نظر می‌رسد بالاخره همه این تلاش‌ها در حال نتیجه دادن هستند.

سونی به تازگی اعلام کرده است در نیمه دوم سال جاری موفق به فروش و ارسال ۸۰۰ هزار محموله گوشی‌های هوشمند شده است. این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال ۲۰۱۹ تنها ۱۰۰ هزار واحد کاهش یافته است. معمولاً افت فروش محصولات برای شرکت سازنده ناامید کننده است، اما نتایج امسال با توجه به تأثیر شیوع ویروس کرونا بر تقاضا در سراسر جهان قابل توجه است.

بیشتر بخوانید

گوشی سونی اکسپریا افزایش دو برابری فروش سونی اکسپریا

نکته جالب توجه این است که فروش اکسپریا از سه ماهه اول ۲۰۲۰ تاکنون دو برابر شده است. سونی تائید کرده است که انتظار دارد هنگامی که سایت‌های فناوری آمار سود سالانه شرکت‌ها را منتشر می‌کنند، پس از چهار سال سرانجام نتایج مالی اکسپریا مثبت باشد و برای شرکت سونی سودآور تلقی شود.

این شرکت میزان سود مورد نظر خود را تأیید نکرده است؛ سونی ادعا می‌کند شیوع ویروس کرونا به بازار تلفن‌های هوشمند رده بالا فشار آورده است. به طور کلی صنعت ساخت تلفن همراه در حال حرکت به سمت گوشی‌های میان‌رده و پایین‌رده است. سونی می‌گوید این انتقال فقط موقتی است و مدل‌های پرچمدار آن در نهایت محبوبیت بیشتری پیدا می‌کنند، اما پیش بینی می‌شود دستگاه‌های ارزان قیمت اکسپریا سهم بیشتری از فروش را در سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ تشکیل دهند.

دلیل جذب بیشتر مردم به گوشی‌های میان‌رده و پایین‌رده قیمت مناسب‌ آن‌ها است و با توجه به شرایط فعلی بعضی افراد توانایی خرید دستگاه‌های گران‌قیمت جدید شرکت‌هایی مانند اپل و سامسونگ را ندارند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سود سالیانه سونی اکسپریا افزایش می‌ یابد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..