تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام تسلیت دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس جمهور و سخنگوی دولت درپی درگذشت حمیدالله سردارزهی

به گزارش خبرآنلاین از چابهار : مطلع شدم سردار حمیدالله سردارزهی جان به جان آفرین تسلیم کرد. برخی افراد همانند لوکوموتیو قطار به مثابه کشانه‌های خیر و برکت و فرهنگ و ادب عمل می‌کنند.

زنده یاد سردارزهی از محورهای خیر جمعی در استان رنج دیده سیستان و بلوچستان بود. 

در سمت دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس جمهور با سازمان های مردم نهاد زیادی در منطقه سروکار داشتم و نقش محوری و شخصیت اثرگذار آن مرحوم کاملا مشهود بود.

ضمن عرض تسلیت این واقعه جانسوز به مردم صبور استان سیستان و بلوچستان به خصوص مردم چابهار و دشتیاری، خانواده محترم سردارزهی و همراهانش در خیر جمعی از خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت، مغفرت و علو درجات را مسالت دارم.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام تسلیت دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس جمهور و سخنگوی دولت درپی درگذشت حمیدالله سردارزهی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..