تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کارت‌های مجازی People Card برای معرفی کاربران به موتور جست‌وجوی گوگل اضافه شد

با جست‌وجوی نام افراد مشهور در گوگل، به‌راحتی می‌توان اطلاعات زیادی درباره‌ی آن‌ها به‌دست آورد؛ اما این موضوع برای افراد عادی صدق نمی‌کند و اطلاعات زیادی از آن‌ها دردسترس نیست. افرادی هستند که قصد دارند ازطریق اینترنت کسب‌وکارشان را گسترش دهند و برای بهتر شناخته‌شدن و پیشرفت، اطلاعات بیشتری از خودشان در اینترنت به‌اشتراک بگذارند.   

امروز، گوگل در وب‌سایتش از عرضه‌ی قابلیت جدید کارت‌های مجازی People Card خبر داد. کارت‌های مردمی مانند کارت‌ ملاقات مجازی است و کاربران می‌توانند حضور آنلاینشان را اعلام کنند و اطلاعات دیگر درباره‌ی خود و وب‌سایتشان در آن بنویسند. People Card ویژگی جدیدی از موتور جست‌وجوی گوگل محسوب می‌شود و پس از ایجاد این کارت مجازی، افراد با جست‌وجوی نام صاحبان این کارت‌های مجازی در گوگل، می‌توانند اطلاعاتشان را در ابتدای نتایج نشان‌داده‌شده ببینند.

کارت مجازی گوگل people card

برای ایجاد People Card مراحل زیر را انجام دهید:

وارد حساب کاربری گوگل بشوید و اسمتان یا عبارت Add Me to Search را جست‌وجو کنید. برای ایجاد کارت می‌توانید عکس انتخاب کنید، توضیحی درباره‌ی خودتان بنویسید، به وب‌سایت یا پروفایل شبکه‌های اجتماعی لینک بدهید و درصورت تمایل، ایمیل و شماره‌تلفن وارد کنید. برای هر حساب گوگل، یک کارت مجازی وجود دارد و ازطریق شماره‌‌تلفن تأیید می‌شود.   اگر به اطلاعات بی‌ارزش یا جعل کارتتان برخوردید، می‌توانید با کلیک روی لینک بازخورد به گوگل اطلاع دهید. برای اینکه کارتتان در جست‌وجوی گوگل نشان داده نشود، می‌توانید آن را حذف کنید.مقاله‌های مرتبط:

درواقع، گوگل برای ارائه‌ی اطلاعات صحیح کاربران و امنیت بیشتر، برای هر حساب کاربری یک کارت مردمی عرضه می‌کند. همچنین، برای جلوگیری از انتشار اطلاعات توهین‌آمیز و اسپم و جعل هویت افراد این امکان را دراختیار کاربران گذاشته است تا با ثبت بازخورد، شکایتشان را اعلام کنند.

با کارت مردمی می‌توان با جست‌وجوی نام افراد، اطلاعات زیادی درباره‌ی آن‌ها به‌دست آورد. اگر نام افراد یکی باشد، چندین کارت در نتایج جست‌وجو نشان داده می‌شود.

گوگل درباره‌ی ویژگی جدید People Card می‌گوید: «امیدواریم ویژگی جدید جست‌وجوی گوگل راهکاری مفیدی باشد تا میلیون‌ها اینفلوئنسر، کارفرما، کارمندان آینده‌نگر، فریلنسر و افراد خوداشتغال شناخته و به جهان معرفی شوند.»

از امروز، People Card برای کاربران در هند به زبان انگلیسی دردسترس قرار گرفته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کارت‌های مجازی People Card برای معرفی کاربران به موتور جست‌وجوی گوگل اضافه شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..