تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خاطره شنیدنی حاج قاسم از شهید حسین بادپا

/به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین بادپا متولد اردیبهشت سال ۱۳۴۸در رفسنجان بود. او پس از گذراندن دوران ابتدایی و متوسطه به خاطر همزمان شدن آن با دفاع مقدس در سن ۱۵ سالگی عازم جبهه شد. بادپا ۴ سال تمام جنگید و بعد از آن در مقام فرمانده گروهان یا معاون گردان کار خود را ادامه داد.

شهید بادپا که چند سالی بود بازنشسته شده بود با آغاز درگیری‌های بین نیرو‌های مقاومت و تکفیری‌ها در سوریه می‌خواست به صورت داوطلبانه عازم جنگ شود که سردار سلیمانی با رفتنش مخالفت کرد و به او گفت اگر می‌خواهی عازم جنگ شوی باید اول از همسرت اجازه بگیری. بادپا که تمام ذهنش درگیر کمک به سوریه بود همسر خود را واسطه قرار داد و اجازه خود را از سردار دل‌ها گرفت.

شهید حسین بادپا ۱ اردیبهشت ماه سال ۹۴ به شهادت رسید، اما پیکر او حدود یک ماه در دست داعشی‌ها اسیر بود و پس از برگشت به میهن با تشییع پرشوری در شهر خود دفن شد.

در ادامه ویدئوی منتشر شده از شهید حسین بادپا و سردار سلیمانی را مشاهده می‌کنید:

بیشتربخوانید

حاج قاسم در دانشگاه چه درسی تدریس می‌کرد؟ + عکس

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خاطره شنیدنی حاج قاسم از شهید حسین بادپا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..