تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکسی از محل خاکسپاری ماه چهره خلیلی در لندن

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، پیکر ماه چهره خلیلی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان، امروز در لندن تشییع و به خاک سپرده شد.

ماه‌چهره خلیلی روز جمعه هفته گذشته (۱۷ مرداد ماه) بر اثر سرطان لوزالمعده از دنیا رفت. با توجه به سکونت خانواده و بستگان این بازیگر در لندن، پیکر او در همان شهر امروز به خاک سپرده شد.

همسر این هنرمند فقید، در فضای مجازی عکس زیر را از محل خاکسپاری او به اشتراک گذاشته است:

پیکر ماه‌ چهره خلیلی در لندن تشییع شد + عکس

ماه‌چهره خلیلی در سریال‌های تاریخی مطرحی همچون «کلاه پهلوی»، «در چشم باد» و «مختارنامه» بازی کرده بود و آخرین کار تلویزیونی او سریال «مرضیه» به کارگردانی فلورا سام بود که محرم سال گذشته پخش شد.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکسی از محل خاکسپاری ماه چهره خلیلی در لندن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..