تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آویژه برنامه نویس Net. استخدام می‌کند

آویژه شرکتی دانش‌بنیان است که در حوزه‌ی توسعه‌ی نرم‌افزار فعالیت می‌کند. آویژه با سابقه‌ی توسعه‌ی محصولات نرم‌افزاری مبتنی بر پلتفرم دات‌نت، برنامه‌نویس ASP.NET مسلط به MVC با رویکرد شی‌گرایی در معماری‌های چند لایه استخدام می‌کند. آویژه همواره تلاش کرده تا با ایجاد فضای باز و احترام متقابل در محیطی مدرن، شاداب و صمیمی شرایطی ایجاد کند تا اعضای تیم با جدیت و علاقمندی اهداف مجموعه را پیش ببرند و مفتخریم در بین مشتریان خود سایت‌ها و سرویس‌های پرترافیک کشور را داشته باشیم. 

ما در آویژه سعی کرده‌ایم تا با ایجاد فضایی گرم و دوستانه، اعضای تیم را برای دست یافتن به وظایف محول شده یاری کنیم. ما معتقدیم که با برگزاری دوره‌های تخصصی و استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا، می‌توانیم به پیشرفت تیم کمک کنیم که نتیجه‌ی جز پیشرفت شخصی درکنار دست یافتن به اهداف فردی و تیمی ندارد. ما در آویژه همیشه پذیرای افراد توانمند و علاقمندیم و درحال‌حاضر نیاز به توسعه‌دهندگانی داریم که توانایی برنامه‌نویسی با ASP.NET MVC  با رویکرد شی‌گرایی در معماری‌های چندلایه را داشته باشند. 

عضویت در تیم ما مستلزم دارا بودن شرایط و توانمندی‌های است که شامل موارد زیر است:

آشنایی با الگوهای طراحی (Design pattern)  درک تفکر و رویکرد Domain Driven Design  تسلط بر ASP.NET MVC  آشنایی با Unit Test و Integration Test  سابقه‌ی عضویت در تیم‌های نرم‌افزاری یا توانایی کار تیمی  توانایی درک و حل مسئله    توانایی مستندسازی 

 شرایط عمومی: 

 کارت پایان خدمت برای آقایان  حضور تمام وقت از ۹ الی ۱۷، محل کار بلوار نلسون ماندلا (جردن) تهران  حقوق و مزایای مناسب   بیمه تأمین اجتماعی به‌همراه کلیه مزایای قانون کار شامل: عیدی، پاداش، سنوات 

علاقه‌مندان برای همکاری با آویژه می‌توانند رزومه‌ی خود را با عنوان برنامه‌نویس دات‌نت به آدرس ایمیل job[@]avijeh.ir ارسال کنند. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آویژه برنامه نویس Net. استخدام می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..