تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دولت در برخورد با تخلف اپراتورهای موبایل تعیین تکلیف کرد

رئیس سازمان تنظیم مقررات ۱۵ مردادماه خبر از افزایش مبلغ جریمه‌ی اپراتورهای متخلف داد تا بدین‌ترتیب میزان بازدارندگی اعمال خلاف مقررات افزایش یابد. پیش از این، تنها جریمه درانتظار اپراتورهای متخلف موبایل، مبلغ دو میلیارد تومان بود. حسین فلاح جوشقانی در گفت‌وگو با ایرنا گفته بود: «اپراتورها تا قبل از این جریان همواره در چارچوب پروانه عمل می‌کردند و اگر مانعی وجود داشت با تذکر رفع می‌شد؛ اما اقدام اخیر باعث شد ما به‌سمت اصلاح مقررات در بحث تعرفه برویم.»

طبق مصوبه‌ی جدید که ۵ مردادماه به تأیید هیئت دولت رسید، مقرر شد تا یک دهم درصد درآمد سالانه‌ی اپراتورها پس از ۴۸ ساعت از زمان ابلاغ تخلف به‌عنوان جریمه اخذ شود. جوشقانی تصریح می‌کند که بدین‌ترتیب، «اگر اپراتوری ۳۶۵ روز تخلف از مقررات را ادامه بدهد، باید ۳۶/۵ درصد درآمد سالانه‌ی خود را به‌عنوان جریمه پرداخت کند.»

مقاله‌های مرتبط:

پس از گذشت پنج هفته از زمان بالارفتن تعرفه‌های اینترنت موبایل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل و حذف بسته‌های اینترنت از برخی درگاه‌ها و ابلاغ تخلف به اپراتورها، دولت خبر داده که نامه‌ای به‌منظور برخورد طبق مصوبه‌ی جدید جریمه‌ی اپراتورها، به وزارتخانه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات، اقتصاد و دارایی، اطلاعات و سازمان برنامه و بودجه کشور ارسال کرده است.

اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری امروز، ۲۱ مردادماه، اجازه‌ی برخورد وزارت ارتباطات با گران‌فروشی اپراتورهای موبایل را با استناد به ماده‌ی واحده‌ی مربوط به تعیین و وصول حق امتیاز فعالیت بخش غیردولتی در زمینه‌ی پست و مخابرات (مصوب ۱۳۹۲) داد.

البته جریمه‌ی یادشده صرفا مربوط به تخلف از مقررات سازمان رگولاتوری بوده و پرونده‌ی گران‌فروشی اپراتورها در تعزیرات همچنان باز است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دولت در برخورد با تخلف اپراتورهای موبایل تعیین تکلیف کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..