تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرداخت هفت هزارمیلیارد ریال تسهیلات توسط بانک ملت قزوین

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ "حمید مددی" مدیر شعب بانک ملت استان قزوین به همراه معاونان خود از دفتر سرپرستی خبرگزاری خبرآنلاین در استان قزوین و هفته نامه "فروردین امروز" به مناسبت روز خبرنگار دیدار کرد.
"حمید مددی" در این دیدار به فعالیت‌های بانک ملت در استان پرداخت و گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه بیش از ۷هزار میلیارد ریال تسهیلات در قالب قرض الحسنه، فروش اقساطی و... در  بخش صنعت، تجارت و خدمات برای رونق تولید و کسب و کار پرداخت کرده است.
مدیر شعب بانک ملت استان قزوین افزود: در ایام کرونا پرسنل این بانک فداکارانه با حداقل لوازم حفاظتی به ارائه خدمات به شهروندان پرداختند و در زمینه پرداخت تسهیلات آسیب دیدگان از بیماری کرونا بانک ملت استان قزوین پیشتاز است.
مددی تصریح کرد: بانک ملت در استان قزوین با ۲۳شعبه فعال یکی از بانک های تاثیرگذار در جذب منابع داخلی و پرداخت تسهیلات است و در زمینه ارائه خدمات بانکداری نوین و الکترونیک بهترین خدمات شبکه بانکی کشور را ارائه می دهد.
در این دیدار طالمی معاون اعتبارات و کشاورز معاون برنامه ریزی سرپرستی شعب بانک ملت استان قزوین حضور داشتند.
امیررجبی سرپرست خبرگزاری خبرآنلاین هم در این دیدار صمیمانه از انتظارات مشتریان بانک ها در شرایط کرونایی سخن گفت و افزود: امیدواریم با ارتقای بانکداری الکترونیک در استان زمینه مراجعات حضوری به بانک‌ها کاهش پیدا کند.

48




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرداخت هفت هزارمیلیارد ریال تسهیلات توسط بانک ملت قزوین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..