تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از دفتر خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین : مدیر کل فرهنگ وارشاد وارشاداسلامی استان  گفت : کسانی که در این مسیر قدم گذاشتند و در شهر و استان شان از نخستین ها بودند، توانسته اند تاثیر بسیاری در حوزه های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی آن محل شهر و شهرستان و استان و کشور  داشته باشند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این بازدید با اشاره به اینکه مشکلات موجود در حوزه رسانه زیاد است، گفت: مشکلات بسیار چه از لحاظ نرم افزاری و چه سخت افزاری در حوزه رسانه وجود دارد. هزینه هایی که امروز برای چاپ یک نشریه وجود دارد، هزینه بسیار بالایی است و اگر عشق و علاقه و دغدغه فرهنگی نباشد کسی دیگر به دنبال انتشار روزنامه و یا حتی هفته نامه نمی رود.
مدیر کل فرهنگ و ارشــاد اسلامی استان گفت: امیدواریم در این روزهای سخت تحریم و ایام کرونایی بتوانید کار فرهنگی تان را با گسترش امید در جامعه  ادامه دهید و بــا گذر از این روزها، شاهد شکوفایی دوباره نشریات مکتوب در استان و کشور باشیم و  شاید با وجود فضای مجازی نتوان به سطح بالای توسعه در نشریات مکتوب رسید، چون بخشی از اطلاع رسانی بر عهده آن هاست، اما در این میان نمی توان به تمامی اخبار منتشر شده در فضای مجازی اســتناد کرد و هیچ رسانه ای، جای نشریات مکتوب را نخواهد گرفت.
شریفی درپایان ضمن تبریک روز و هفته خبرنگار و  سالروز میلاد امام موسی کاظم (ع)  گفت:  همکاران در دور جدید خانــه مطبوعات و خبرنگاران  و معاون امور فرهنگی و رسانه ای و واحد کارشناسی به دنبال این هســتند که به زودی بتواننــد اطلاعات جامعی از فعالیت خبرنگاران و فعالین رســانه ای به دســت بیاورند تا بتوان به آمار جامعی رسید تا اگر حمایت های بیشتری  نیز وجود دارد، از کسانی باشد که در این عرصه به صورت تخصصی و ویژه فعال هستند.
 در طی این دیدار سید حسین نژاد حسینی معاون فرهنگی ،رسانه و مطبوعات  اداره کل ، اعضای جدید خانه مطبوعات و خبرنگاران استان ، فیروز صفوی مدیر روابط عمومی  و اطلاع رسانی اداره کل ، طیبه بابایی   کارشناس مطبوعات ، ابراهیم شریفی  مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری را همراهی کردند.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از دفتر خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال و بختیاری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..