تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چهار پارک در منطقه آزاد ارس به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، محسن نریمان با اعلام این خبر گفت: توسعه فضای سبز و اماکن تفریحی جزو مهمترین رویکردهای سازمان منطقه آزاد در حوزه زیباسازی و عمران می باشد که با توجه به طراحی های انجام یافته توسط واحد زیباسازی امور شهری سازمان عملیات احداث و بهسازی  چهار پارک در محدوده جلفای ارس با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال توسط سازمان منطقه آزاد ارس انجام می شود.

نریمان در ادامه با اشاره احداث پارک آبشار طبیعت افزود: پارک آبشار طبیعت در فاز اول با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال و در فضایی به مساحت ۵ هزار متر مربع ایجاد شده است که شامل آبشاری بطول ۷۵ متر و دارای آبنمای پرده ای و سه استخر با مجموع حجم ۳۲۰ متر مکعب، دسترسی گردشگری، کمپ های چادرزنی و آلاچیق در مجاورت آبشار، پلکان سبز یا استایر گاردن پیرامون آبشار می باشد.

وی عنوان کرد: در فاز دوم این پارک شامل ایجاد دریاچه مصنوعی در قسمت جنوبی آبشار و احداث پارک عباس میرزا به مساحت ۱۸۲۸۵ متر مربع با کاربری کمپ اسکان و چادرزنی، کافی شاپ، مسیر دوچرخه سواری، گلخانه پارکی و پارکینگ می باشد که طراحی آن توسط واحد زیباسازی انجام گرفته و بزودی عملیات احداث آن اجرا می شود.

احداث پارک شورا از دیگر مواردی بود که محسن نریمان به آن اشاره کرد و یادآور شد: احداث پارک شورا به مساحت ۱.۲ هکتار با اعتبار ۱.۵ میلیارد ریال یکی از پروژه هایی است که با توجه به فضای جنگلی موجود در آن، عملیات اجرایی آن شامل کاربری دسترسی معابر و احداث مبلمان پارک خواهد بود و تا سه ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

نریمان با بیان احداث سه پارک دیگر در منطقه آزاد ارس اضافه کرد: به منظور فراهم آوردن محیطی دلپذیرتر برای گذران اوقات فراغت ارسوندان ، عملیات اجرایی پارک طراوت و زندگی در ورودی سایت اداری با مساحت ۱.۶ هکتار با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی، مینی پارک ولیعصر با کمپ چادرزنی به مساحت ۱ هکتار  و پارک محلی و کودکان کوی شاهمار با مساحت ۱.۷ هکتار و ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان سال به بهره برداری می رسد و شهروندان می توانند از آنها استفاده کنند.

گفتنی است تمامی پارک ها دارای کاربری های مختلف و چندمنظوره از قبیل پارکینگ، آلاچیق، رستوران و کافی شاپ، محل فراغت، مبلمان، محل بازی کودکان، محل المان های پارکی، آبنمای باغ ایرانی، کمپ اسکان، محل تجمع و تئاتر خیابانی، کاربری ویژه غرفه های نمایشگاهی و جشنواره های فصلی می باشد.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چهار پارک در منطقه آزاد ارس به بهره برداری می رسد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..