تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




الکترونیک آرتز برنامه خاصی برای نسل بعدی کنسول‌ها دارد

الکترونیک آرتز برنامه خاصی برای نسل بعدی کنسول‌ها داردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، از زمان انتشار اولین اخبار درباره نسل بعدی کنسول‌ها، شایعات متعددی درباره آن‌ها در فضای مجازی منتشر شد که شاید بتوان گفت مهم‌ترین شایعه منتشر شده به عناوینی مربوط می‌شود که قرار است برای دو کنسول ایکس باکس و پلی استیشن وارد بازار شوند. این موضوع به حدی در این ایام اهمیت پیدا کرده است که شرکت مایکروسافت قصد دارد مراسمی را با هدف معرفی بازی‌‎های ساخته شده برای کنسول خود برگزار کند تا از این طریق به شایعاتی که درباره کنسول این شرکت منتشر می‌شود پایان دهد.

شرکت الکترونیک آرتز نیز به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد با معرفی نسل بعدی کنسول‌ها تعداد بازی‌های سبک شبیه سازی ورزشی خود را افزایش دهد. شرکت الکترونیک آرتز گفته است که برای نسل بعدی کنسول‌ها قصد دارد عناوینی مثل Madden NFL 21 FIFA 21 و NHL 2 را عرضه کند؛ بر اساس اطلاعات منتشر شده از این شرکت ظاهرا گرافیک این بازی‌ها به نسبت گذشته با افزایش چشم‌گیری رو به رو شده است.

الکترونیک آرتز

احتمال بازگشت برخی از عناوین محبوب الکترونیک آرتز در نسل بعدی کنسول‌ها

مدیر شرکت EA نیز در همین راستا اعلام کرده است که شرکت ما از بابت ساخت بازی برای نسل بعدی کنسول‌ها بسیار خوشحال است و در آینده‌ای نزدیک اطلاعات زیادی درباره عناوین ساخته شده برای نسل بعدی کنسول‌ها منتشر خواهد کرد. اخیرا شایعاتی درباره بازگشت مجموعه UFC در فضای مجازی منتشر شده است اما شرکت الکترونیک آرتز هنوز اطلاعاتی درباره صحت یا رد شدن این شایعه در فضای مجازی منتشر نکرده و نمی‌توان روی این موضوع نظر داد. علاوه بر این احتمال بازگشت بازی‌هایی مثل Fight Night و PGA Tour برای نسل بعدی کنسول‌ها نیز وجود خواهد داشت.

بیشتر بخوانید

هنوز شرکت الکترونیک آرتز به طور رسمی اعلام نکرده است که قصد دارد برای نسل بعدی کنسول‌ها چه عناوینی را وارد بازار عناوین رایانه‌ای کند و برای مشخص شدن این موضوع باید تا اعلام بعدی EA منتظر ماند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «الکترونیک آرتز برنامه خاصی برای نسل بعدی کنسول‌ها دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..