تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایکس باکس سری ایکس حجم بازی‌ها را کاهش می‌دهد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت مایکروسافت در حال جایگذاری معیارهای جدیدی است تا بتواند حجم بازی‌ها را در کنسول XBox Series X کاهش دهد. افزایش چشمگیر حجم بازی کنسول‌ها این روزها رشد چشمگیری داشته چرا که بازی‌سازان همواره سعی دارند تا برای پاسخگویی به درخواست کاربران، کیفیت و قابلیت عناوین خود را گسترش دهند.

یکی از ویژگی‌های مهم موجود در کنسول ایکس باکس سری ایکس، قابلیت کاهش حجم سخت‌افزارها است. این ویژگی در سخت‌افزارها به دستگاه کمک می‌کند تا بازی‌های نصب شده را تا حد امکان فشرده‌سازی کرده و از حجم آن‌ها کم کند. مدیره پروژه و برنامه‌های ایکس باکس، جیسون رولند در مصاحبه اخیر خود درباره ویژگی‌های جدید ایکس باکس توضیحات کامل‌تری داد. وی توضیح داد که قابلیت فشرده‌سازی سخت‌افزارها میزان استفاده از پردازنده، برای بارگذاری اطلاعات را کاهش می‌دهد.

برنامه مایکروسافت برای کاهش حجم بازی‌های ایکس باکس سری ایکس

رولند در این باره گفت: "ویژگی BCPack که حالا بر روی ایکس باکس قرار گرفته، سرویسی ویژه برای کاهش اندازه داده‌های بازی‌ها است و حجم عناوین را به صورت کلی کاهش می‌دهد. این قابلیت کمک می‌کند که حباب حجمی بازی از میان برود و عناوین به اندازه حقیقی خود بر روی دستگاه قرار گیرند". در ادامه شرکت مایکروسافت برای کنسول خود قابلیتی را فراهم ساخته که فقط حجم مورد نیاز کاربران را بر روی سیستم ذخیره می‌کند.

کاهش حجم بازی‌ها

بر اساس باور این شرکت، کنسول‌هایی که به زبان انگلیسی فعالیت دارند نیازی به نصب پوشه‌های زبان فرانسه و یا اسپانیایی ندارند و به این صورت حجم فایل‌های نصبی به مراتب کاهش پیدا می‌کند. رولند در آخر قبول کرد که قابلیت‌های ساخته شده یک برگ برنده نهایی نخواهند بود، اما کاربران دیگر نیازی به گذراندن زمان نصب طولانی و یا انتظار زیاد برای بارگذاری بازی را ندارند. بر اساس اطلاعات این شخص شرکت مایکروسافت در حال فراهم‌سازی قابلیت‌ها و ابزارهای متعدد برای کاربران است تا رضایت آن‌ها را بیش از پیش کسب کند. همانطور که به نظر می‌آید هدف اصلی این شرکت کاهش حجم و زمان بارگذاری عناوین کنسول ایکس باکس سری ایکس است.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایکس باکس سری ایکس حجم بازی‌ها را کاهش می‌دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..