تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دغدغه اصلی انجمن قلم ایران جمع آوری آثار خلق شده برای سردار سلیمانی بود

رئیس انجمن قلم ایران در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

دغدغه اصلی انجمن قلم ایران جمع آوری آثار خلق شده برای سردار سلیمانی بود

محسن پرویز رئیس انجمن قلم ایران در گفت و گو با خبرنگارحوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جمع آوری آثاری که برای سردار سلیمانی خلق شده اند، گفت:جمع آوری آثاری که در مقطع کنونی درباره سردار قاسم سلیمانی خلق می‌شدند، دغدغه اصلی انجمن قلم ایران بود و چاپ کتاب در این باره دغدغه اصلی ما نبود.

بیشتر بخوانید


او افزود: ما در انجمن قلم ایران به این فکر می‌کردیم که اشعار و داستان‌هایی که درباره سردار سلیمانی سروده و نوشته شده اند از بین برود برای همین تلاش کردیم این آثار در جایی جمع شود تا این آثار در زمان مناسب به صورت چاپ دیجیتال، کتاب الکترونیک یا کتاب کاغذی منتشر شود و کار مقدماتی جمع آوری آثار خلق شده برای سردار سلیمانی انجام شد.

رئیس انجمن قلم ایران ادامه داد: بیشتر آثارجمع آوری شده اشعاری بود که شاعران سروده اند یا دلنوشته‌هایی بود که برای سردار سلیمانی نوشته شد. رضا اسماعیلی از شاعران و اعضای هیئت مدیره انجمن قلم ایران کار جمع آوری آثار را برعهده داشت در یکی از جلسه‌های هیئت مدیره انجمن قلم ایران درباره آثار جمع آوری شده با موضوع سردار سلیمانی صحبت شد فعلا بحث چاپ کتاب کاغذی این آثار مطرح نیست، اما موضوع انتشار کتاب الکترونیک آثار خلق شده برای سردار سلیمانی در انجمن قلم ایران مطرح است.

پرویز بیان کرد: اگر امکان انتشار کتاب الکترونیک آثار خلق شده برای سردار سلیمانی فراهم شود این آثار در قالب کتاب الکترونیک منتشر و عرضه خواهد شد. البته امکان انتشار این آثار در قالب الکترونیک وجود دارد  این کتاب تا پیش از سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی منتشر خواهد شد. در میان آثار جمع شده با موضوع سردار سلیمانی آثار خوبی دیده می‌شود آثاری که هم بدیع و هم تامل برانگیز هستند. در صورتی که داستانی درباره سردار سلیمانی نوشته شده باشد انجمن قلم ایران این داستان‌ها را هم جمع آوری می‌کند.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دغدغه اصلی انجمن قلم ایران جمع آوری آثار خلق شده برای سردار سلیمانی بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..