تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سامسونگ با انتشار ویدئوهایی، ویژگی‌های گلکسی نوت 20 اولترا را توضیح داد

مانند هر شرکتی که محصول جدیدی روانه بازار می‌کند، سامسونگ نیز ویدئوهایی منتشر کرده است تا گوشی هوشمند گلکسی نوت ۲۰ اولترا را از زبان سازندگان و طراحانش به کاربران معرفی کند. درواقع، گلکسی نوت ۲۰ اولترا آخرین دستاورد سامسونگ است که درحال‌حاضر، توانمندترین سخت‌افزار ساخت این شرکت را به کاربران ارائه می‌دهد.

علاوه‌بر توانمندی سخت‌افزاری، سامسونگ امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری همچون قلم استایلوس و دوربین را از دیگر ویژگی‌های اصلی برای فروش درخورتوجه فروش گلکسی نوت ۲۰ اولترا می‌داند. در ویدئوهای منتشرشده، هریک از نگاه مهندسان سامسونگ ویژگی خاصی از گوشی هوشمند گلکسی نوت ۲۰ اولترا را بررسی می‌کنند؛ ازجمله قلم استایلوس و ویژگی‌های نرم‌افزاری مرتبط با آن و دوربین و پهنای باند وسیع نوت ۲۰ اولترا.

در مثالی کوتاه، مهندسان سامسونگ نشان می‌دهند چگونه گلکسی نوت ۲۰ اولترا با استفاده از سه میکروفون می‌تواند صدای محیط را در حالت فیلم‌برداری بهتر ضبط کند. در ویدئو دیگر نیز، به قابلیت‌های قلم استایلوس و امکان ناوبری با آن در محیط کاربری گلکسی نوت ۲۰ اولترا اشاره می‌شود. مهندسان سامسونگ توضیح می‌دهند استفاده از قلم استایلوس در نوت ۲۰ اولترا چقدر ساده‌تر و کاربردی‌تر شده است و کاربران می‌توانند آزادی‌عمل بیشتری در یادداشت‌برداری داشته باشند.

مقاله‌های مرتبط:

درنهایت، به پهنای باند وسیع گلکسی نوت ۲۰ اولترا اشاره می‌شود که درحال‌حاضر، از چنین ویژگی‌ای می‌توان تنها در آیفون‌های اپل استفاده کرد. این ویژگی به کاربر در انتقال هرچه‌سریع‌تر اطلاعات به گوشی‌های اندرویدی دیگر کمک فراوانی می‌کند. UWB یا پهنای باند وسیع به‌قدری موفقیت‌آمیز عمل کرده است که انتظار می‌رود در آینده، جایگزینی مناسب برای بلوتوث باشد.

درادامه، می‌توانید ویدئوهای منتشرشده‌ی سامسونگ را تماشا کنید.

دانلود ویدئو

دانلود ویدئو

دانلود ویدئو




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سامسونگ با انتشار ویدئوهایی، ویژگی‌های گلکسی نوت 20 اولترا را توضیح داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..