تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش رسمی تپسی به انتشار ویدئویی از تجربه ناخوشایند سفر یکی از کاربران

در دو روز گذشته، ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده است که در آن خانمی از تجربه‌ا‌ی نامناسب در خودرو سفیر تپسی صحبت می‌کند. هومن دمیرچی، معاون عملیاتی تپسی، درباره‌ی این موضوع توضیحاتی ارائه کرده است. وی تأمین امنیت سفرهای شهری را یکی از اولویت‌های اصلی‌ تپسی عنوان و اعلام کرد برای فراهم‌کردن امنیت کاربران، سرمایه‌گذاری زیادی در این حوزه انجام و گزینه‌های امنیتی مختلفی برای سفرهای تپسی در نظر گرفته شده است.

دمیرچی به نحوه‌ی جذب رانندگان تپسی نیز اشاره و اضافه کرد صلاحیت رانندگان با کمک پلیس اماکن کشور تأیید می‌شود و از زمان ثبت‌نام فرد تا زمانی‌که بتواند در تپسی مشغول به کار شود، فرایندهای دقیقی برای احراز هویت و تأیید صلاحیت آن‌ها انجام می‌شود. وی همچنین افزود پلیس صلاحیت رانندگان و نداشتن سابقه‌ی کیفری مؤثر آن‌ها را آنلاین بررسی و نتیجه را به تپسی اعلام می‌کند.

عضو هیئت‌مدیره‌ی تپسی همچنین بیان کرد تمامی افرادی که در سطح شهرها از متقاضیان کار در تپسی ثبت‌نام می‌کنند، کارمندان شرکت تپسی هستند که پس از ثبت‌نام و دریافت مدارک، اطلاعات متقاضیان را برای احراز هویت و بررسی صلاحیت به تیم امنیت تپسی تحویل می‌دهند. وی خاطرنشان کرد تیم امنیت تپسی علاوه‌بر توجه به تأییدیه صلاحیت رانندگان ازطریق پلیس اماکن، خود نیز موضوع احراز هویت متقاضیان کار به‌عنوان سفیر تپسی را جداگانه بررسی می‌کند.

دمیرچی درباره‌‌ی سیستم امتیازدهی مسافران به سفیران و بررسی شکایات و نظرات آن‌ها اعلام کرد برای اطمینان از عملکرد سفیران تپسی، به بازخوردها و امتیازهای کمتر از حد انتظار تپسی رسیدگی و در صورت لزوم، با آن دسته از رانندگان قطع همکاری می‌شود.

هومن دمیرچی با اشاره به بسته‌ی امنیت سفر تپسی، از ویژگی‌های منحصر‌به‌فردی در آن نام برد که می‌توانند تهدیدهای احتمالی هنگام سفر را به‌حداقل برساند. به‌گفته‌ی او، ازجمله این ویژگی‌ها «تماس اضطراری با واحد امنیت» یا SOS است. این قابلیت راهکاری است که تیم فناوری تپسی برای کاربرانش فراهم کرده و با استفاده از آن، اگر مسافری هنگام سفر به هر دلیلی احساس خطر کرد، می‌تواند گزینه‌ی‌ «ارسال پیام اضطراری به واحد امنیت» را لمس کند و به تیم امنیت تپسی پیام کمک بفرستد. دمیرچی درادامه افزود در این مواقع، تیم امنیت به‌سرعت وضعیت را بررسی می‌کنند و پس از شناسایی موقعیت مکانی، درصورت نیاز با پلیس تماس می‌گیرند و موقعیت مکانی راننده را دراختیار آن‌ها قرار می‌دهند.

عضو هیئت‌مدیره‌ی تپسی از گزینه‌ی اشتراک سفر نیز در این بسته امنیتی خبر داد و اعلام کرد با استفاده از این گزینه، می‌توان لینک سفر خود در تپسی را با یکی از اعضای خانواده یا نزدیکان به‌اشتراک گذاشت و آن‌ها را از مسیر سفر خود مطلع کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش رسمی تپسی به انتشار ویدئویی از تجربه ناخوشایند سفر یکی از کاربران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..