تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فروش فوری فاو بسترن

درادامه‌ی این مطلب، ضمن ارائه‌ی توضیحات تکمیلی درباره‌ی خودرو فاو بسترن B30، نحوه‌ی عملکرد شرکت خودرو ۴۵ در‌زمینه‌ی فروش ماشین‌های دست‌دوم و کارکرده بیان می‌شود. فروش فاو بسترن B30 به‌عنوان سدان چینی نه‌چندان پر‌تعداد در بازار ایران، کار راحتی نخواهد بود. همچنین، مشتریان واقعی که به‌عنوان مصرف‌کننده در این بازار هزاررنگ و پرهیجان حضور دارند، امکان دارد در دام سودجویان گرفتار و متحمل ضررهای مالی فراوان هنگام فروش خودرو کارکرده فاو بسترن بی ۳۰ شوند.

معرفی فاو بسترن بی 30

سدان فاو بسترن B30 که بر پلتفرم یکی از محصولات گروه خودروسازی فولکس ‌واگن به‌نام «بورا» استوار شده، در سال ۲۰۱۵ وارد سبد محصولات شرکت خودروسازی چینی فاو شد. فاو بسترن بی ۳۰ از سال ۱۳۹۶ به جاده‌های کشور ما راه پیدا کرد تا تجربه‌ی نه‌چندان موفق گروه خودروسازی بهمن را در عرضه‌ی مدل B50 و B50f به‌دست فراموشی بسپارد. بااین‌حال، تداوم‌نداشتن روند واردات و مونتاژ خودروهای خارجی پس از اعمال مجدد تحریم‌ها بر صنعت خودروسازی کشور سبب شد بسترن بی ۳۰ نتواند به آن جایگاهی که انتظار می‌رفت، در بازار ایران دست پیدا کند.

طراحی ظاهری فاو بسترن

شمایل ظاهری این سدان شرقی از نوعی پختگی دلنشین سود می‌برد که در‌مقایسه‌با مدل‌های گوناگون چینی موجود در بازار نسبتا بی‌آلایش‌تر به‌نظر می‌رسد. البته طراحی ظاهری بسترن بی ۳۰ چندان قدیمی جلوه نمی‌کند و توانسته نظر مساعد مشتریان سدان‌های جمع‌و‌جور اقتصادی را در بازار ایران به‌خود جلب سازد. حالت نسبتا اخم‌آلود و پرخاش‌جویانه‌ی چراغ‌های جلو به‌همراه طرح جلوپنجره و اِلِمان‌های تعبیه‌شده روی سپر موجب پدیدآمدن جلوه‌ای نسبتا اسپرت و مناسب برای چهره‌ی این خودرو شده است.

طراحان سعی کرده‌اند با استفاده از خطوط شانه‌ای و برخی دیگر از حجم‌های حک‌شده روی پروفیل جانبی بدنه، نمای ظاهری فاو بسترن را از سادگی بیش‌از‌حد خارج و فرمی نسبتا خوش‌تراش و عضلانی‌تر به این خودرو اعطا کنند. در نمای عقب نیز، از چراغ‌های دوتکه با گرافیک درونی خوشایند بهره گرفته شده که جلوه‌ی هماهنگی با چراغ‌های موجود در ناحیه‌ی جلو خودرو پدید آورده‌اند. درمجموع، باید گفت طراحی ظاهری فاو بسترن بی ۳۰ در این بازه‌ی قیمت کاملا راضی‌کننده و توانسته است تاحدممکن موجبات خرسندی اکثر مشتریان را فراهم کند.

طراحی داخلی فاو بسترن

پس از ورود به فضای داخل کابین فاو بسترن بی ۳۰، با نوعی طراحی نسبتا ساده و نه‌چندان امروزی مواجه می‌شویم که درمقایسه‌با بسیاری از محصولات روز دنیا یا حتی محصولات هم‌رده از پیچیدگی‌های ظاهری و شاخصه‌های طراحی امروزی بهره‌ی چندانی نمی‌برد. بااین‌حال، سادگی و نبود پیچیدگی به‌خدمت گرفته‌شده در چهره‌پردازی کابین، غربیلک ‌فرمان، پنل کیلومترشمار، رودری‌ها و سایر ادوات داخلی سبب به‌وجود‌آمدن نوعی حس آرامش‌بخش پس از حضور در کابین این خودرو خواهد شد.

مواداولیه‌ی استفاده‌شده در ساخت بخش‌هایی همچون داشبورد و پنل در‌ها آن‌چنان مطلوب و باکیفیت نیست؛ اما باید اظهار کرد درقیاس‌با عمده‌ی تولیدات حاضر در بازه‌ی قیمت بسترن بی ۳۰ از کیفیت نسبتا مشابهی برخوردار است که تا‌حدممکن توانسته انتظارات را برآورده سازد. صندلی‌های ردیف جلو فضایی کاملا جادار را دراختیار سرنشینان خود قرار می‌دهند؛ باوجوداین، افراد با قد بیش از ۱۸۵ سانتی‌متر احتمالا با محدودیت فضای پا و سر مواجه خواهند شد. گنجایش صندوق‌عقب بسترن بی ۳۰ برابر با ۴۸۰ لیتر است که برای قراردادن اسباب و لوازم مسافرت خانوادگی کاملا مناسب به‌نظر می‌رسد. در‌مجموع، باید عنوان کرد طراحی داخلی کابین B30 چندان جذاب به‌نظر نمی‌رسد؛ اما باتوجه‌به بازه‌ی قیمتی این خودرو، رضایت‌بخش خواهد بود.

آپشن‌ها و امکانات

فاو بسترن بی ۳۰ از این امکانات بهره می‌برد: کروزکنترل، سیستم کنترل ایستایی در سربالایی، حسگر پارک عقب، سامانه‌های کنترل کشش و پایداری، ترمز ABS، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز، چراغ روشنایی در روز، ترمز کمکی، چراغ خودکار، چراغ مه‌شکن در جلو و عقب، روکش چرمی فرمان به‌همراه دکمه‌های کنترل، فرمان حساس به سرعت، سیستم صوتی با چهار بلندگو، نمایشگر مرکزی لمسی هفت‌اینچی، نویگیشن، بلوتوث، دوربین عقب، پورت USB، نمایشگر خطوط پارک با حرکت فرمان و دو عدد کیسه‌ی هوا برای راننده و سرنشین جلو، سیستم تهویه‌ی مطبوع دیجیتال، کمربند ایمنی از نوع پیش‌کشنده، صندلی راننده و سرنشین به‌صورت تنظیم دستی، روکش صندلی چرمی آینه‌ی جانبی با گرم‌کن، سان‌روف و شیشه‌ی بالابر آنتی‌ترپ.

مشخصات فنی فاو بسترن

این سدان اقتصادی چینی به پیشرانه‌ی ۱/۶ لیتری چهارسیلندر تنفس‌طبیعی مجهز شده است که حداکثر قدرت حاصل از آن به ۱۰۷ اسب‌بخار و حداکثر گشتاورش نیز به رقم ۱۵۵ نیوتن‌متر می‌رسد. نیروی حاصل از این پیشرانه را جعبه‌دنده‌ی ۶ سرعته‌ی خودکار به‌سمت محور جلو ارسال خواهد کرد. شتاب صفر تا صد بسترن بی ۳۰ برابر با ۱۲/۶ ثانیه و حداکثر سرعتش ۱۷۰ کیلومتر‌بر‌ساعت اعلام شده است. این سدان ۱۲۷۰ کیلوگرمی حدود ۶/۷ لیتر به‌ازای هر ۱۰۰ کیلومتربرساعت پیمایش سوخت مصرف خواهد کرد.

مزایا و معایب فاو بسترن

ویژگی‌هایی همچون طراحی بیرونی پخته و مناسب، سواری نسبتا نرم، کیفیت ساخت بهتر از برخی رقبا، صندوق جادار و طراحی داخلی پذیرفتنی برخی از مزایای فاو بسترن B30 و نبود کشش پیشرانه هنگام عبور از سربالایی‌ها و گستردگی ناکافی خدمات پس‌از‌فروش و لوازم یدکی را می‌توان به‌عنوان معایب این خودرو در نظر گرفته می‌شود.

وضعیت فروش فاو بسترن

فاو بسترن فرصت حضور گسترده در بازار ایران را پیدا نکرد و با وجود آنکه شرکت بهمن قیمت نسبتا مناسبی در اوایل عرضه‌ی برای این محصول در نظر گرفته بود و همین امر نیز فروشی مطلوب را برای بسترن بی30 در بازار ایران مژده می‌داد، عرضه‌نشدن گسترده‌ی این خودرو به بازار ایران سبب شد رونق معاملات فاو بسترن به‌اندازه‌ی رقبا مطلوب نباشد. بنابراین، می‌توان گفت وضعیت فروش خودرو فاو بسترن با وجود شایستگی این محصول، چندان پررونق نبوده و در سطوح متوسط ارزیابی می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فروش فوری فاو بسترن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..