تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محاسن طرح پیش فروش نفت به مردم از معایبش بیشتر است

محاسن طرح پیش فروش نفت به مردم از معایبش بیشتر استبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به دنبال طرح پیشنهادی دولت به مجلس یازدهم مبنی بر پیش‌فروش سقف ۲۰۰ میلیون بشکه نفت در بورس، سید عزت الله ضرغامی, عضو شورای عالی فضای مجازی مطلبی را حساب توئیتری خود منتشر کرده و اجرای این طرح را مفید و موثر دانست.

طبق اطلاعات دریافتی، دولت در جلسه سران قوا پیشنهاد داده با استفاده از قرارداد اوراق سلف موازی اقدام به پیش فروش نفت کند.

ضرغامی در توئیتر خود نوشت:

"طرح پیش فروش نفت به مردم، چند سالی است در میان کارشناسان اقتصادی مطرح است. به شرط اجرای خوب، محاسنش از معایبش بیشتر است.
بالا بردن انتظارات از نتایج ملموس امثال این طرح‌ها برای گشایش در زندگی مردم کار نادرستی است. مشاوران رسانه‌ای رئیس‌جمهور تذکر دهند تا مبادا کوه موش بزاید."

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محاسن طرح پیش فروش نفت به مردم از معایبش بیشتر است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..