تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موج تعدیل نیرو به غول‌های سینما و تلویزیون آمریکا رسید

اخراج حدود ۶۵۰ نفر از کارکنان استودیو فیلمسازی برادران وارنر از امروز دوشنبه آغاز می‌شود. به این ترتیب از گروه اچ.بی.او نیز بین ۱۵۰ تا ۱۷۵ نفر از کارکنان تعدیل خواهند شد.

تعدیل این نیروها پس از آن اتفاق می‌افتد که جیسون کیلار مدیرعامل کمپانی وارنر میدیا روز جمعه از ایجاد یک تغییر اساسی در مدیریت محتوای این کمپانی رسانه‌ای رونمایی، رابرت گرینبلت و کوین ریلی رهبران ارشد برنامه‌ریزی گروه اچ.بی.او مکس را اخراج و تمام عملیات تولیدی میدیا وارنر را در یک عملیات واحد ادغام کرد.

دیگر شرکت‌های رسانه‌ای نیز به دلیل تبعات اقتصادی شیوع کرونا و کوچ مخاطبان از تلویزیون به سرویس‌های (VOD) به تعدیل نیرو روی آورده‌اند.

غول رسانه‌ای ان‌بی‌سی یونیورسال (NBCUniversal) در روزهای اخیر اخراج شماری از کارکنانش را آغاز کرد. این شرکت که با مشکلات اقتصادی ناشی از تعطیلی پارک‌های موضوعی، محدودیت‌ها در تولید محتوا و کاهش تبلیغات ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا دست به گریبان است، هفته جاری اعلام کرد فرانسیس برویک را به طور موقت به عنوان مدیر محتوای هر سه بخش پخش اینترنتی، کابلی و رادیو-تلویزیونی منصوب می‌کند تا زمانی که فرد جدیدی را برای برنامه‌ریزی هر سه بخش پیدا کند.  

۲۴۱۲۴۱




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موج تعدیل نیرو به غول‌های سینما و تلویزیون آمریکا رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..