تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شیوع ویروس کرونا تاثیری در زمان عرضه کنسول PS5 نخواهد داشت

شیوع ویروس کرونا تاثیری در زمان عرضه کنسول PS5 نخواهد داشتبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، از زمان انتشار اخبار مربوط به کنسول‌های نسل بعد، شایعات زیادی درباره آن‌ها در فضای مجازی منتشر شده است که مهم‌ترین آن‌ها به زمان معرفی و عرضه نسل بعدی کنسول‌ها مربوط می‌شود؛ این شایعات به حدی زیاد بود که شرکت سونی تصمیم گرفت با راه اندازی صفحه مربوط به کنسول PS5 در وب سایت خود به این شایعات پایان دهد. بر اساس آنچه که شرکت سونی در صفحه مربوط به این کنسول اعلام کرده، قرار است کنسول مذکور در تعطیلات سال جاری وارد بازار شود؛ اما شیوع ویروس کرونا در جهان و عقب افتادن تمامی مراسمات شایعات جدیدی را درباره این کنسول منتشر کرده است و خبر از تاخیر در عرضه این کنسول می‌دهد.

کاهش فروش محصولات سونی در زمان شیوع ویروس کرونا

در همین راستا شرکت سونی به صورت رسمی اعلام کرده است که شیوع کرونا تاثیری در عرضه کنسول پلی استیشن ۵ نخواهد داشت و این کنسول در تعطیلات این فصل وارد بازار خواهد شد. این خبر به وسیله انتشار گزارش مالی سال ۲۰۱۹ سونی در فضای مجازی پخش شد و بر اساس آنچه که در این گزارش مالی وجود داشت، فروش بازی‌های شرکت سونی نسبت به گزارش سال گذشته حدود ۱۴ درصد کاهش پیدا کرده است. همچنین بر اساس این گزارش مالی مشخص شد تاکنون حدود ۱۱۰ میلیون دستگاه کنسول PS4 در جهان فروش رفته است و این کنسول بالاترین میزان فروش در بین کنسول‎‌ها را دارد.

کنسول پلی استیشن 5

بیشتر بخوانید

تاثیر کرونا در عرضه کنسول PS5

سونی درباره عرضه کنسول PS5 نیز اعلام کرده است که شیوع کرونا در جهان باعث شده بخشی از کارمندان خط تولید PS5 خانه نشین شوند، اما این موضوع قرار نیست تاثیری در زمان عرضه کنسول ما داشته باشد و PS5 در زمان مشخص شده وارد بازار خواهد شد. با این حال برای مشخص شدن مشخصات ظاهری و برخی اطلاعات تکمیلی کنسول PS5، تا زمان عرضه این کنسول منتظر ماند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شیوع ویروس کرونا تاثیری در زمان عرضه کنسول PS5 نخواهد داشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..